  • 1. Data: 2013-02-21 19:00:12
    Temat: modem do aero2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Co polecacie do AERO2?
    http://allegro.pl/e3131s-2-modem-usb-hilink-hspa-4g-
    aero2-nowy-
    i3031154660.html
    Czy coś takiego będzie ok?
    Zalezy mi na niskiej cenie, ale jeżeli warto dopłacić, za jakieś
    funkcjonalności to czemu nie.

    Aero poleca np. coś takeigo:
    http://allegro.pl/aero2-kazda-siec-huawei-e182e-21mb
    -s-gwarancja-
    i3025483043.html
    http://allegro.pl/modem-huawei-e367-hspa-mimo-bez-si
    mlocka-28-8-mb-s-
    i3043746788.html

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 2. Data: 2013-02-21 19:34:21
    Temat: Re: modem do aero2
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Budzik" napisał:

    > Co polecacie do AERO2?
    > http://allegro.pl/e3131s-2-modem-usb-hilink-hspa-4g-
    aero2-nowy-
    > i3031154660.html
    > Czy coś takiego będzie ok?

    Muszę cię zmartwić - ani ten, ani żaden z pozostałych modeli nie rozwiąże
    twojego problemu. To raczej sprawa Hamstera lub tego, co tam za nim siedzi
    i psuje sznurki.

    JoteR

  • 3. Data: 2013-02-21 19:50:19
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.02.2013 19:00, Budzik pisze:
    > Co polecacie do AERO2?
    173s2 lub coś takiego co będzie działało z Twoim routerem, albo z tym
    który kupisz za rok

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-02-21 20:02:24
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 21 Feb 2013 18:00:12 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    >i3031154660.html
    >Czy coś takiego będzie ok?
    >Zalezy mi na niskiej cenie, ale jeżeli warto dopłacić, za jakieś

    Używam huawei e3131s z aero2 i nie narzekam, jedyne do czego mogę się
    przyczepić to dziwnie zrobione gniazdo na antenę, w sumie działa z
    anteną ale czasem coś się poluzuje.
    W play nowy 129pln z gwarancją ze starterem play online 1gb
    W T ten sam modem 149 ze starterem blueconnect.
    Oczywiście bez simlocka

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-02-21 21:37:01
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > http://allegro.pl/e3131s-2-modem-usb-hilink-hspa-4g-
    aero2-nowy-
    > i3031154660.html

    Kup najtanszy, ktory spelnia warunki.
    OIDP 3131 spelnia wszystkie.

  • 6. Data: 2013-02-21 21:38:07
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > 173s2 lub coś takiego co będzie działało z Twoim routerem, albo z tym
    > który kupisz za rok

    Ten model nie spelnia wszystkich wymagan.
    Nie kupuj.
    W bodajze tej samej cenie masz 3131.

  • 7. Data: 2013-02-21 21:40:07
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > anteną ale czasem coś się poluzuje.
    > W play nowy 129pln z gwarancją ze starterem play online 1gb
    > W T ten sam modem 149 ze starterem blueconnect.

    Nie wiem jak ten z Ery, ale ten z Play
    trzeba jeszcze "odblokowac" (nie chodzi o simlock).
    Robi to komenda:
    AT^SYSCFG=2,2,3FFFFFFF,1,2

  • 9. Data: 2013-02-21 22:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...neostrada.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > 173s2 lub coś takiego co będzie działało z Twoim routerem, albo z tym
    > który kupisz za rok

    ? Na razie planowałem podłaczyć bezpośredno do kompa.
    Ale podłączenie do routera? W jaki sposób? USB?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 8. Data: 2013-02-21 22:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@x...xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > anteną ale czasem coś się poluzuje.
    > W play nowy 129pln z gwarancją ze starterem play online 1gb
    > W T ten sam modem 149 ze starterem blueconnect.

    dzięki za podpowiedź.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 10. Data: 2013-02-21 22:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    ztinyurlowałem...

    http://tinyurl.com/ab3uma5

    http://tinyurl.com/bz39wc6

    http://tinyurl.com/aokglgg

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem