  • Data: 2013-03-09 11:01:19
    Temat: Re: modem do aero2
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Ale -- jeśli łaska --- skoncentruj się na modemie LTE z jego
    > wielopasmowością.

    Dwa tygodnie zajęło mi znalezienie pytania od ciebie, ale JEEEEST,m
    udało się oddzielić ziarno od plew. I oto jest, twoje wiekopomne pytanie,
    które czekało ukryte pod kilobajtami w/w plew...

    > Czy każdy modem LTE obsłuży każde pasmo LTE.

    I oto pada wiekopomna odpowiedź na wiekopomne pytanie, na które już z
    resztą odpowiedziałem wyżej, a także na blogu i w setkach koemntarzy w
    różnych miejscach. Uwaga, uwaga, werble....

    NIE.

    > Jeśli
    > tak nie jest -- opisz wyraźnie modemy tak, aby ludzie nie kupowali
    > takich, z których nie będą mogli korzystać.

    Długopisem zaznaczyłęm zielonym na pudełku jak są zgodne, czerwonym -
    jak niezgodne*. Jak dla mnie jest wyraźnie.

    Jakub

    * - nie napisałeś gdzie mam je opisać. Mam nadzieję, że jesteś
    zadowolony. Myślałem o szlaczku dookoła obudowy, żeby znaczek był
    widoczny z każdej strony, ale zachowanie wrażeń estetycznych
    zaprojektowanych przez oryginalnego wytwórcę zwyciężyło i zastosowałem
    mały X widoczny z boku, aby były czytelne, gdy modemy leżą na stosiku.