  • 11. Data: 2011-03-05 15:50:19
    Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-05 15:39, G Nowak pisze:

    > A gowniarz wyprzedzal na zakrecie przy podwojnej ciaglej.

    Nie zmuszając nikogo do gwałtownego hamowania w przeciwieństwie
    do polucjantów. Dostrzegasz różnicę ?

    6008

  • 12. Data: 2011-03-05 15:56:19
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do hamowania,
    > a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do wesołka i strąca go
    > z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

    wiesz, u nas policjant z własnej kasy musiał by naprawić zderzak, którym
    strącił auto
    Więc mając do wyboru puścić mordercę lub zapbulić za naprawę auta, wybiera
    się te pierwsze.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2011-03-05 15:56:50
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Nie zmuszając nikogo do gwałtownego hamowania w przeciwieństwie do
    > polucjantów. Dostrzegasz różnicę ?

    Miał szczęście... jak widać

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2011-03-05 16:02:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do
    > hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do wesołka
    > i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

    Stoją z suszarką - źle, łapią obszczymurków też niedobrze... W zasadzie
    nie wiem co policja miałaby robić, polować na kapelusze?

    ATSD chyba nieczęsto w PL zdarza się, żeby policjant kogoś zabił podczas
    pościgu??

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 15. Data: 2011-03-05 17:21:36
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 05.03.2011 14:19, to pisze:
    > begin Rafał \"SP\" Gil

    > W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla. Gdyby miał
    > ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!

    10/10 hehe:D:D

  • 16. Data: 2011-03-05 17:27:23
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 05.03.2011 15:26, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    > IMHO powinni go dojść i strącić, skoro stwarzał tak wielkie

    "strącić" - hmmm... podpinając się pod wątek zapytam: czy nasza policja
    może stosować hamerykański 'pit maneuver' ?

  • 17. Data: 2011-03-05 17:46:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Mar 2011 16:02:14 +0100, DoQ wrote:
    >ATSD chyba nieczęsto w PL zdarza się, żeby policjant kogoś zabił podczas
    >pościgu??

    Bo zasadniczo nie ma prawa.
    Co prawda wystarczy ze powie ze go usilowal przejechac przy probie
    zatrzymania i prawo zyskuje, ale chwile pozniej traci co najmniej
    polowe :-)

    J.

    P.S. Dla dyskutantow przypadek z USA: funkcjonariusz po sluzbie jechal
    sobie droga i uslyszal ze z przewka kogos scigaja. Przeskoczyl na
    druga strone autostrady, zatrzymal ruch, zablokowal wszystkie pasy ..
    a uciekajacy zamiast sie zatrzymac wbil sie w to na pelnej predkosci.
    No i kilka ofiar wsrod postronnych i kto jest temu winien ?

  • 18. Data: 2011-03-05 17:54:56
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...Policja nie powinna podejmować pościgów za kierowcami,

    Oczywiście że nie powinna. Po to są środki łączności żeby
    powiadomić następny patrol (patrole), a ci niech zatrzymają
    delikwenta. Rozpoczęcie pościgu powoduje uruchomienie
    spirali zdecydowanie większych zagrożeń niż tworzyłby sam
    "uciekający". Po pierwsze jak ścigany zorientuje się że go
    gonią zaczyna jechać o wiele niebezpieczniej, poza tym sam
    pędzący radiowóz z zacietrzewionymi funkcjonariuszami jest
    zagrożeniem wcale nie mniejszym niż uciekinier. To nie
    Ameryka, a nasi policjanci naoglądali się za dużo
    amerykańskich filmów. 99,9% takich pseudopiratów można
    spokojnie zatrzymać bez pościgu, a dzięki temu uniknąć
    potęgowania zagrożenia.
    Ale pościg jest medialny ;-)))

    > generalnie najlepiej jakby zajęli się swoimi sprawami i
    > nie wtrącali się w to co się dzieje na drodze, bo tylko
    > przeszkadzają i stwarzają zagrożenie.

    Nie, niech to robią w sposób profesjonalny, a nie kowbojski
    ;-)))

  • 19. Data: 2011-03-05 17:57:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Mar 2011 15:45:54 +0100, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    k_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.htm

    >Z relacji wynika że policjanci rozpoznali kierującego który ma zakaz
    >prowadzenia pojazdów.
    >Robienie pościgu w sytuacji kiedy sprawca jest rozpoznany, to kompletna
    >głupota.

    Co innego zeznawac ze wydawal im sie podobny, a co innego zlapac na
    goracym uczynku .. i moze znow po pijaku :-)

    Jak rozumiec koncowke - dachowanko ?

    J.

  • 20. Data: 2011-03-06 01:33:10
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości
    > http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_late
    k_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.htm

    > Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

    ja sie zastanawiam nad jednym
    jade 90 na 50 pach nagranie dobra punkty mandat
    ale jade dalej 160 na 90 pach wideo piunkty mandat
    dalej 4 razy przekroczylem podwojna ciagla
    4 na wczesnym czerwonym
    95 razy bez kierunkowskazow

    za kazde przewinienie bede karany wielokrotnie?

    dalej
    zabilem psa, kota czlowiek, do mojego nieudolnego zabojstwa wileokrtonei
    ranilem nozem
    wlamalem sie do marketu, okradlem kilka sklepow

    bede karany za wlamanie czy wlamania czy za zabojsto czy zabojstwa?