  • 21. Data: 2011-03-06 01:38:41
    Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:iktius$emr$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > wiesz, u nas policjant z własnej kasy musiał by naprawić zderzak, którym
    > strącił auto
    > Więc mając do wyboru puścić mordercę lub zapbulić za naprawę auta, wybiera
    > się te pierwsze.

    jakies dowody, znasz prawo?
    wiesz do jakiesj kwoty moze potracic mu pracodawca za szkody powstale w
    firmie?
    zreszta najpierw musialby podpisac taka deklaracje

    w stana czy w GB sie nie bawia, albo odpuszczaja
    a u nas nadal KOZACKI styl bo my policja, gorzej niz ruskie
    wieksze zagrozenie gliniarze stwarzaja ambicja, niech jakas kobieta czy
    kierowca nie zajrzy
    to znowu bedzie sprawa ze wjechali na skrzyzowanie i znowu wygra gliniarz
    bo komu sad uwierzy

    nikgdy w tym kraju nie bedzie normalnie

  • 22. Data: 2011-03-06 01:40:04
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    k_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.htm

    > Z relacji wynika że policjanci rozpoznali kierującego który ma zakaz
    > prowadzenia pojazdów.
    > Robienie pościgu w sytuacji kiedy sprawca jest rozpoznany, to kompletna
    > głupota.
    >
    > Kolejna sprawa że nie był to żaden rajdowiec - nie wiem co to za maniera
    > żeby drogowych przestępców opisywać określeniem oznaczającym sportowca.
    > Że jazda po pijaku za którą zabrali mu prawo jazdy, a potem nieudana
    > ucieczka przed policją to taki powód do okazywania mu szacunku? Nie wydaje
    > mi się.

    w szczeniackim stadzie pewnie jest cool

  • 23. Data: 2011-03-06 10:35:46
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    > ja sie zastanawiam nad jednym
    > jade 90 na 50 pach nagranie dobra punkty mandat
    > ale jade dalej 160 na 90 pach wideo piunkty mandat
    > dalej 4 razy przekroczylem podwojna ciagla
    > 4 na wczesnym czerwonym
    > 95 razy bez kierunkowskazow
    >
    > za kazde przewinienie bede karany wielokrotnie?
    >
    > dalej
    > zabilem psa, kota czlowiek, do mojego nieudolnego zabojstwa wileokrtonei
    > ranilem nozem
    > wlamalem sie do marketu, okradlem kilka sklepow
    >
    > bede karany za wlamanie czy wlamania czy za zabojsto czy zabojstwa?

    A jak Ci się wydaje? Nie ma różnicy, że zabiłeś 1 osobę czy 5 osób, do
    tego nie w tym samym zdarzeniu?

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 24. Data: 2011-03-06 11:22:18
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "nalesnik" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości

    > "strącić" - hmmm... podpinając się pod wątek zapytam: czy nasza policja
    > może stosować hamerykański 'pit maneuver' ?

    nie tylko amerykanki ale i angilelski

    tyle ze u nas nie ma kolczatek dlaczego na drodze przejazdu nie ustawil sie
    zaden radiowoz
    i nie wyrzucil kolczatki ??

    raz ze nie mamy samochodow 2 kolczatek:)

    ale uganiac sie po miescie i poza kilometrami wprowadzajac zagrozenie to ich
    stac
    nie rozumiem tego
    przeciez rozponzali synka trzeba bylo mu odpuscic zanim kogos zabije
    i pozniej go z chaty za uszy wyciagnac

  • 25. Data: 2011-03-06 14:29:16
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Stoją z suszarką - źle, łapią obszczymurków też niedobrze... W zasadzie
    > nie wiem co policja miałaby robić, polować na kapelusze?

    Ekzekwowac przestrzegania PoRD w calym zakresie, a nie tylko wybiorczo, jak
    to sie dzieje teraz.

    > ATSD chyba nieczęsto w PL zdarza się, żeby policjant kogoś zabił podczas
    > pościgu??

    Nie wiem, co znaczy "nieczesto". Zdarzaly sie przypadki, wlacznie z zabiciem
    osob postronnych. Nie mowiac o rannych policjantach, czasem zostajacych
    kalekami do konca zycia.

    --
    Axel

  • 26. Data: 2011-03-06 18:27:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-05 15:56, Irokez pisze:

    > Miał szczęście... jak widać

    A policjanci szczęścia nie mieli, a mimo wszystko szli dalej na
    żywioł.

    6008

  • 27. Data: 2011-03-06 19:50:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-03-06 14:29, Axel pisze:

    > Nie wiem, co znaczy "nieczesto". Zdarzaly sie przypadki, wlacznie z
    > zabiciem osob postronnych. Nie mowiac o rannych policjantach, czasem
    > zostajacych kalekami do konca zycia.

    Widać nie dotarły do mnie takie newsy...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 28. Data: 2011-03-07 07:51:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Mar 2011 15:26:05 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >IMHO powinni go dojść i strącić, skoro stwarzał tak wielkie
    >zagrożenie, a nie uganiać się za nim przez pół miasta potęgując
    >zagrożenie. Sorry, albo jesteśmy dziewicą, albo dajemy dupy ...

    Sorki, ale to nie pierwszy raz. I nie ostatni pewnie. Takich akcji z
    ganianiem przez pół województwa było już kilka. I to że nikt postronny
    nie ucierpiał to tylko cud. Znając możliwości naszej drogowej policji,
    która dostała szybkie auta a umiejętności już nie, w końcu dojdzie do
    tragedii.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2011-03-07 12:15:05
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    k_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.htm

    > Nie wiem jak tam ich stosunki seksualne, ale w mojej opinii policja
    > stworzyła tutaj więcej groźnych sytuacji niźli "rajdowiec" ...

    Ogólnie więc,
    po przekroczeniu 100, 130, 150, 180,*) km/h - niech sobie jedzie.
    Poniżej 20, 50 , 80,*) km/h - łapiemy.

    Artur(m)

    *) niepotrzebne skreślić

  • 30. Data: 2011-03-07 20:31:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 05 Mar 2011 16:02:14 +0100, DoQ napisał(a):

    > Stoją z suszarką - źle, łapią obszczymurków też niedobrze... W zasadzie
    > nie wiem co policja miałaby robić, polować na kapelusze?

    Polowac na kapeluszników, na blokujących skrzyżowania durniów, na
    zmuszających do zjazdu na pobocze przy wyprzedzaniu....

    --