  • 1. Data: 2011-03-05 18:09:43
    Temat: Porównanie ubezpieczeń
    Od: "EK" <E...@n...pl>

    Witam!

    Czy gdzieś w sieci jest strona, na której można by
    znaleźć porównanie ubezpieczeń OC&AC&NW?
    Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie adresu.

    Pozdrawiam
    EK

  • 2. Data: 2011-03-05 18:54:54
    Temat: Re: Porównanie ubezpieczeń
    Od: "P" <z...@g...com>

    > Czy gdzieś w sieci jest strona, na której można by
    > znaleźć porównanie ubezpieczeń OC&AC&NW?
    > Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie adresu.

    Jest kilka i nijak nie maja sie do rzeczywistosci - poszukaj na np.
    www.inseco.pl - ale nawet jak wpiszesz sobie dane na poszcz stronach firm
    ubezpieczeniowych (np. link4 ma wyceniarke) to ze wzgledu na mnogosc
    opcji/doplat itd. - to sie potem nie trzyma kupy.

    Tzn. idziesz do jakiejs agencji ubezpieczeniowej i masz zupelnie inna
    kalkulacje...w moim przypadku ceny w porownaniu do np. inseco.pl wahaly sie
    nawet o 25% (pakiet OC AC NNW).

    No i oczywiscie patrz na marke, co z tego, ze np. firma X ma 10% tanszy
    pakiet - jak potem sa problemy z wyplatami.

    Z doswiadczenia - bardzo nie polecam firmy Generali i jakiejs takiej co
    brzmi jak "samopomoc" - ale jakos inaczej ;) Mialem dwie szkody i wyplaty z
    OC sprawcy i to byl DRAMAT w obu przypadkach.

    Pozdr.P.

  • 3. Data: 2011-03-05 19:34:48
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    EK wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy gdzieś w sieci jest strona, na której można by
    > znaleźć porównanie ubezpieczeń OC&AC&NW?
    > Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie adresu.

    jest google, wpis porownywarka oc ac itd i az sami sie prosza (platne reklamy
    np).

    rankomat.pl -> testowalem - ni ch... nie te same ceny co sam sobie wyliczylem
    sam na stronie poszczegolnych TU. Bylo zawsze drozej, moze sa na prowizji? Za
    to otrzymasz liste wielu TU i mozesz sobie sam klikac ;)

    Spedzilem kilka godzin - w kieszeni kilka stow, w poprzednim roku mialem aviva,
    w tym liberty a w sumie juz nie wiem czy nie axa :P co rok trzeba odbyc "droge
    krzyzowa" po formularzach TU i masz rozpoznanie, nikt inny za ciebie tego nie
    zrobi za darmo i dobrze.

  • 4. Data: 2011-03-06 09:06:41
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    > krzyzowa" po formularzach TU i masz rozpoznanie, nikt inny za ciebie tego nie
    > zrobi za darmo i dobrze.

    jak ubezpieczałem OC córki Punto 1.1 to "pobawiłem" się różnymi
    porównywarkami cen ubezpieczeń. W końcu znalazłem za chyba 800 czy 700
    zł najtańszą ofertę AXA direct mniej od konkurencji o kilkaset zł.
    Córka 22 lata 1 rok stażu jako kierowca 0 wypadków.

  • 5. Data: 2011-03-06 10:41:42
    Od: "EK" <E...@n...pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Wiek i staż mam poza wszelkimi ograniczeniami (dolnymi) :-)
    Natomiast wiek samochodu to 1 rok.

    Pozdrawiam
    EK

  • 6. Data: 2011-03-07 08:11:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Mar 2011 18:54:54 +0100, "P" <z...@g...com> wrote:

> [...]
    >ubezpieczeniowych (np. link4 ma wyceniarke) to ze wzgledu na mnogosc
    >opcji/doplat itd. - to sie potem nie trzyma kupy.

    Dokładnie. Alianz Direct - pakiet OC+AC wyszedł mi coś ponad 2000 zł.
    W ASO Renaulta za ten sam pakiet, też w Alianz, zapłaciłem 1500 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-03-07 08:13:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

> [...]

    >brzmi jak "samopomoc" - ale jakos inaczej ;) Mialem dwie szkody i wyplaty z
    >OC sprawcy i to byl DRAMAT w obu przypadkach.

    Ja miałem likwidowaną szkodę z AC w Generali, zero problemów, wszystko
    na nowych częściach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280