  • 31. Data: 2011-03-07 21:18:41
    Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2011 14:29:16 +0100, Axel napisał(a):

    > Ekzekwowac przestrzegania PoRD w calym zakresie, a nie tylko wybiorczo, jak
    > to sie dzieje teraz.

    Przykład: http://www.youtube.com/watch?v=RIMeHhnUf9U

    Pan policjant najwyraźniej nie jest zainteresowany zatrzymaniem autka,
    które ma tylko prawe światło z przodu. Po co? Przecież kierowca się wyłga,
    że nie zauważył, a jak ruszał, to było cacy. Nie będzie mandatu, norma nie
    wyrobiona, a że zaraz będzie zmierzch i przez to klient stworzy zagrożenie?
    A co to bandytę suszarkowego to obchodzi?

    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2011-03-07 21:22:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 05 Mar 2011 15:00:59 +0100, DoQ napisał(a):

    > A jak zrobi sobie gówniarz kuku, to zaraz będzie "POLICJA ZABIŁA
    > DZIECKO!!" i full komentarzy FPISUJCIE MNIASTA ['] ['] [']

    I co więcej - na 95% akurat prawdą będzie to, że policja zabiła.
    Policjanta od bandyty różnią trzy rzeczy:
    1. Bandyta zna prawo
    2. Bandyta ma interes w zrobieniu komuś kuku
    3. bandyty nie chroni prawo.

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2011-03-07 21:22:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 07:51:23 +0100, jerzu napisał(a):

    > nie ucierpiał to tylko cud. Znając możliwości naszej drogowej policji,
    > która dostała szybkie auta a umiejętności już nie, w końcu dojdzie do
    > tragedii.

    Na szczęście będzie to tragedia p.t. 'Alfa na drzewie'.

    --
    ___________ (R)

  • 34. Data: 2011-03-07 23:45:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Polowac na kapeluszników, na blokujących skrzyżowania durniów, na
    > zmuszających do zjazdu na pobocze przy wyprzedzaniu....

    Przy tym trzeba się wysilić, łatwiej stać w krzakach z suszarą albo
    zapieprzać szybkim autem bez żadnych konsekwencji.

  • 35. Data: 2011-03-08 09:27:39
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-07 07:51, jerzu pisze:

    > Sorki, ale to nie pierwszy raz. I nie ostatni pewnie. Takich akcji z
    > ganianiem przez pół województwa było już kilka. I to że nikt postronny
    > nie ucierpiał to tylko cud. Znając możliwości naszej drogowej policji,
    > która dostała szybkie auta a umiejętności już nie, w końcu dojdzie do
    > tragedii.

    Już doszło - kilka lat temu w Warszawie podczas pościgu radiowóz
    wpakował się w samochód, którym mąż i żona wracali z imprezy. Żona
    zginęła na miejscu :(

    A był też przypadek, że zderzyły się 2 radiowozy na sygnale...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 36. Data: 2011-03-08 19:31:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2011 21:22:58 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Na szczęście będzie to tragedia p.t. 'Alfa na drzewie'.

    Może tak, może nie. Nie wiesz tego na 100%.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 37. Data: 2011-03-08 23:29:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 07 Mar 2011 22:45:23 GMT, to napisał(a):

    > Przy tym trzeba się wysilić, łatwiej stać w krzakach z suszarą albo
    > zapieprzać szybkim autem bez żadnych konsekwencji.

    Wiem :D

    --
    ___________ (R)

  • 38. Data: 2011-03-08 23:29:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 08 Mar 2011 19:31:55 +0100, jerzu napisał(a):

    > Może tak, może nie. Nie wiesz tego na 100%.

    Obym miał rację.

    --

  • 39. Data: 2011-03-09 00:28:37
    Od: to <t...@a...xyz>