-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Date: Sun, 30 Dec 2018 19:02:01 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 46
Message-ID: <q0b16q$uft$1@node2.news.atman.pl>
References: <7...@g...com>
<X...@l...net>
<q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1546192922 31229 85.221.129.71 (30 Dec 2018 18:02:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Dec 2018 18:02:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <X...@l...net>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 181230-4, 30.12.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647073
[ ukryj nagłówki ]W dniu 30-12-2018 o 16:19, PiteR pisze:
> na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
>
>
>>> Dużo podobnych wypadków. Za niskie kary?
>>
>> Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
>> pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
>
> Podobno dalsze zalewanie krajobrazu betonem to ślepa uliczka.
Hodowla kapeluszników jest jeszcze bardziej ślepą uliczką...
>> A tendencja jest odwrotna - drogi szybkiego ruchu w odwrocie,
>> burzy się przejścia podziemne i naziemne, za to propaguje zebry co
>> 50 m.....
>
> Bo przejścia chyba nie podlegają pod nadzór budowlany?
A co ma piernik do wiatraka?
>> Na zachodzie tranzyt jest od ruchu miejskiego odseparowany
>> praktycznie w 100%, w Polsce jeszcze długo nie będzie, zwłaszcza
>> jeśli wiochę na drogach krajowych masz co 2 km, a nowe drogi
>> szybkiego ruchu są opóźnione po 10 lat i więcej....
>
> W Anglii są śpiące policjanty i zagięcia drogi w okolicy przejśca.
Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy da
się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym celu
tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.
I to jest jedynie słuszne rozwiązanie, wymyślanie jakiegokolwiek innego,
to idiotyzm czystej wody, wymyślony dla i przez drogowe melepety,
których motoryzacja przyprawia o dreszcze (więc z założenia nie powinno
być ich na tej grupie, bo to nie jest grupa o psychiatrii i nie służy do
leczenia swoich fobii).
W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
więc mamy co mamy.
Co oczywiście nie jest lekarstwem na wszelkie chore przypadki, świr w
BMW znajdzie się w każdym kraju.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.12.18 19:13 kk
- 30.12.18 19:29 RadoslawF
- 30.12.18 19:29 P.B.
- 30.12.18 21:06 Shrek
- 30.12.18 22:00 Kaczin
- 30.12.18 22:18 Alik
- 30.12.18 22:27 Irokez
- 30.12.18 22:35 Shrek
- 31.12.18 09:05 LEPEK
- 31.12.18 10:10 T.
- 31.12.18 10:45 Shrek
- 31.12.18 10:47 T.
- 31.12.18 18:03 Cavallino
- 31.12.18 18:09 Cavallino
- 31.12.18 18:09 wowa
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A