eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Date: Sun, 30 Dec 2018 19:02:01 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <q0b16q$uft$1@node2.news.atman.pl>
    References: <7...@g...com>
    <X...@l...net>
    <q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1546192922 31229 85.221.129.71 (30 Dec 2018 18:02:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Dec 2018 18:02:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 181230-4, 30.12.2018), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647073
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30-12-2018 o 16:19, PiteR pisze:
    > na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:
    >
    >
    >>> Dużo podobnych wypadków. Za niskie kary?
    >>
    >> Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
    >> pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.
    >
    > Podobno dalsze zalewanie krajobrazu betonem to ślepa uliczka.

    Hodowla kapeluszników jest jeszcze bardziej ślepą uliczką...

    >> A tendencja jest odwrotna - drogi szybkiego ruchu w odwrocie,
    >> burzy się przejścia podziemne i naziemne, za to propaguje zebry co
    >> 50 m.....
    >
    > Bo przejścia chyba nie podlegają pod nadzór budowlany?

    A co ma piernik do wiatraka?

    >> Na zachodzie tranzyt jest od ruchu miejskiego odseparowany
    >> praktycznie w 100%, w Polsce jeszcze długo nie będzie, zwłaszcza
    >> jeśli wiochę na drogach krajowych masz co 2 km, a nowe drogi
    >> szybkiego ruchu są opóźnione po 10 lat i więcej....
    >
    > W Anglii są śpiące policjanty i zagięcia drogi w okolicy przejśca.

    Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy da
    się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
    tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
    Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym celu
    tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
    A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.

    I to jest jedynie słuszne rozwiązanie, wymyślanie jakiegokolwiek innego,
    to idiotyzm czystej wody, wymyślony dla i przez drogowe melepety,
    których motoryzacja przyprawia o dreszcze (więc z założenia nie powinno
    być ich na tej grupie, bo to nie jest grupa o psychiatrii i nie służy do
    leczenia swoich fobii).

    W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
    więc mamy co mamy.

    Co oczywiście nie jest lekarstwem na wszelkie chore przypadki, świr w
    BMW znajdzie się w każdym kraju.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: