    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: minister walczy z .. pralkami
    Date: Wed, 27 Jul 2011 13:03:19 +0200

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w

    >Nie tak - nie myl produkcji z usługami. Szewcy i zegarmistrze nie
    >tyle

    A czemu nie ? Praca to praca, szczegolnie ze pralki beda wymagaly
    serwisu :-)

    >Repasacja pończoch to była jakaś koszmarna, komunistyczna
    >przypadłość,
    >która i tak o wiele za długo żyła.

    Maszynki do tego kto robil ? Zgnily zachodni kapitalizm ?
    Czyli i u nich byla repasacja, az sie okazalo ze taniej wyprodukowac
    nowe niz naprawic stare :-)
    I zamiast dwoch repasantek mamy jednego konserwatora.

    >Jarku, rozejrzyj się po świecie - nie ma pracy. Ja od ponad dwóch lat
    >znalazłem tylko jednego chętnego do zatrudnienia wąsko
    >specjalizowanego i mocno przestarzalego elektronika z odzysku :(

    Romanie - praca jest. Jest tyle rzeczy ktore bylyby przydatne i bym je
    sobie kupil ale nikt nie robi.
    Tylko trzy niuanse:
    -jakbym sam chcial robic, to pare lat czytania dokumentacji, a w
    miedzyczasie kto inny zrobi.
    -mialbym ograniczony zbyt - tu trzeba wyjsc na caly swiat, to koszty
    projektu sie rozloza.
    -no i musisz miec odpowiednie kwalifikacje: skosne oczy, znajomosc
    chinskiego, i chec przekwalifikowania sie na programiste :-)

    Choc kazde takie urzadzenie ma dzis impulsowy zasilacz ..

    J.