  • Data: 2011-07-27 14:46:35
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    >Przykład z życia: pieniądze zarobione na Zachodzie w latach '70 (nie
    >na winobraniu, praca głową, ale też niezbyt długa) pozwalają w latach
    >'80 na zakup domu *z odsetek* od zgromadzonej sumy, bez naruszania
    >tzw. kapitału.

    Ale ile tej pracy ? Bo czarnorynkowy przelicznik byl nieublagany, nie
    da sie ukryc,
    1000$ zarobionych na zachodzie to jakies 40 miesiecznych pensji.

    Oczywiscie tylko dzieki nielicznosci wypuszczonych.

    >Czerwony tak bardzo potrzebował dewiz, że zadłuzał się
    >nawet u obywateli,

    No, dzisiaj tez sie zadluza u obywateli.
    A wtedy .. znow komuszy brak myslenia ? Najlepiej byloby wyjazdow nie
    utrudniac :-)

    >oferując niesamowite procenty (zupełnie odwrotnie

    Czy one wtedy byly takie niesamowite to nie wiem, ale dzis tez sa
    niesamowite - 0 (zero) %.

    >Swoją drogą, to ja nie wiem na co ONI wtedy liczyli. Że Polska
    >urośnie
    >w siłe, ludzie będą żyć dostatnio i się wmig odda pożyczone? Że
    >gnijący
    >kapitalizm zgnije do końca i nie będzie już komu oddawać? Czy że się
    >ich
    >po prostu w końcu najedzie zbrojnie i będzie po sprawie.

    Tak mi cos chodzi po glowie ze te inwestycje mialy byc splacane
    wyrobami.
    Czyli np kupujemy licencje od Fiata, pod warunkiem ze przyjma splate w
    samochodach z tasmy.
    Ale najwyrazniej ktos sie jakos zle doliczyl, bo o ile pamietam
    doszlismy do tego ze nie bylismy w stanie nawet odsetek splacic.

    J.