  • Data: 2011-07-27 13:11:58
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Wyjechac nie bylo tak latwo. Nawet te "dostane" mieszkania troche
    > kosztowaly, ludzie robili tez domy na kredyt.

    Daleki jestem od stwierdzenia, że za komuny to było wspaniale, bo za
    miesiąc pracy można było przez rok żyć lepiej od tych, którzy codziennie
    osiem godzin we fabryce. Po prostu porównać się tego z dzisiejszymi
    realiami nie da, bo nie wszystko dawało się przeliczyć na obiegową walutę.
    Pewne rzezy zależały tylko od "się udawania" -- mieszkania na przykład.

    --
    Jarek