    From: "jeronimo" <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: mikroprzycięcia spowodowane klawiaturą
    Date: Fri, 8 Apr 2011 15:51:56 +0200

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:inn2pk$hbu$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 08.04.2011 15:27, jeronimo pisze:

    > Ummmm... Hę? Jak klawiaturę USB podłączasz do komputera z wyłączonym
    > kontrolerem USB????

    Myślałem, że "kontroler w USB" w sensie controller = pad, a nie kontroler
    zarządzający portami. Mam wyłączyć cały kontroler USB? W menedżerze urządzeń mam
    wyłączyć wszystkie "główne koncentratory USB" czy w BIOSie USB support? Tylko
    jak wtedy wejdę do gry, nie mając żadnego urządzenia input, nawet myszki? Gdybym
    nawet wszedł do gry to jak mam rozpocząć grę, jak nie będę mógł wcisnąć klawisza
    "start" albo nacisnąć entera, żeby móc zobaczyć, czy przycina?
    PS. Nie używam dodatkowego kontrolera USB third party, tylko tych, które są na
    płycie.

    > Ta inna klawiatura też USB?

    Tak.