  • Data: 2012-01-03 07:59:32
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:jdqk1f$ilo$2@inews.gazeta.pl...

    > da - ale odpowiednim (do ekranow pojemnosciowych) ;)

    Nie doczytałeś tego na co odpisujesz.
    Nie da się rysikiem wprowadzać tekstu trzymając telefon tą samą ręką.
    No chyba że masz rękę jakąś taką 4-5 wymiarową :-)))

    > ups - serio?
    > tzn, ze nie mozesz sobie wybrac klawiatury jaka Ci pasuje (swype, grafiti,
    > programisty), tylko jestes skazany tylko na ta wbudowana (co prawda
    > wystarczajaca, ale jakis niedosyc w tym punkcie jest)

    Ja niedosytu nie wyczuwam, a używam telefonu z powodzeniem od
    ponad roku i problemów nie ma. Więc niedosyt to jakiś urojony chyba :-)
    Swype używałem na iPhone4 w notatniku, bo tam to działa i musiałbym
    się nauczyć tego używać bo pierwsze próby wypadły dużo gorzej niż
    na zwyczajnej klawiaturze. Nie wiem, może wprawę mam już z taką :-)