  • Data: 2012-01-03 09:49:54
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-03 04:13, Skrypëk pisze:

    > Vista po SP2 też działa.

    no tak - nie miales porownania jak by mogla dzialac pod XP.
    Ja mialem, moi klienci mieli - nikt nie chcial Visty.

    > Nie miał okazji, jak raptem rok był w sprzedaży. I z założenia żadnej
    > przyszłości przed sobą nie miał. Po co w ogóle porównujesz Windows NT 5
    > lub 6 do Win95 4.9? To nie ma sensu w ogóle.

    to to byl taki durnowaty system - na sile wpakowano wen mase wodotryskow
    w sumie niepotrzebnych nikomu - dlatego wowczas kazdy wolal 98SE i potem
    przesiadke od razu na XP.
    Podobnie jak obecnie: XP i przesiadka na Win7 (bez wad Visty).
    (niektore programy pod wista nie dzialaja, ktore dzialay pod XP - z Win7
    juz takiego problemu nie ma - zreszta m$ sie uczyl na wlasnych bledach i
    sam przyznal, ze Vista to takie 'niechciane dziecko' bylo.

    > Działania Windows7. Bo jak sam napisałeś - boisz się.
    > W takim razie uwierz tym którzy sprawdzali, że działa poprawnie.

    uwierz mi, ze mam z komputerami wiecej do czynienia od Ciebie.

    > Wystarczy zamiast FireFoxa użyć IE9. Wtedy zostaje wystarczająco dużo
    > pamięci na Office, WMP, WLM itd.

    a, zes palnol IE9 :)
    Jest taka zagadka:
    P: Wiesz po co jest InternetExplorer w Windows?
    O: Aby sciagnac inna przegladarke. ;)

    > Ale przedmiotem dyskusji nie były takie detale, tylko że Windowsy 6.0
    > 6.1 i 6.2 są kolejno coraz bardziej zoptymalizowane i żwawiej działają
    > na słabym sprzęcie i mniej prądu żrą i w ogóle.

    nie - maja wieksze wymagania na starcie.
    Ze potrafia same w sobie wiecej (i lepiej niz poprzednicy) - tak, z tym
    sie zgodze

    > Miliony użytkowników to potwierdzają, a tyś się uparł, że jest
    > odwrotnie, bo tobie w domu dziecko płacze o RAM.

    dziecko nie placze o ram - ale rodzina nie lubi byc ograniczana i miec
    swobode w dzialaniu. 8GB to bylo na poczatek - zreszta komputer do gier
    musi byc w ciaglym rozwoju by sprostac potrzebom ;)

    > Toć nawet androidy mają ponoć na tyle przyzwoitości, że jakieś tam 2.3.4
    > są sprytniej napisane niż 2.3.1 i trochę mniej się mulą.

    tak zgadzam sie

    > Jak Vista po drugim SP.

    tak sama Vista po SP jest lepsza od bez SP.
    ale wciag gorsza od XP :-P

    > Co ty tam masz na tej stacji? SharePointa i Exchange dla pięciuset
    > użytkowników?

    nie jest to zwykla podbiurkowa stacja robocza dla 1 użytkownika.

    uwierz, ze sa aplikacje, ktore tego wymagaja - i wciaz im malo ;)

    > Do jakiej pracy? Nie każdy codziennie w robocie wirtualizuje najnowsze
    > serwery na laptopie. To jest jakaś nisza.

    nie - to sluzy do zwyklej, codziennej praca inzyniera.

    > Ładnie się dziecku dajesz naciągać.

    bo sam tez lubie pograc i nie lubie kompromisow w tym temacie.
    (po zlozeniu nowej maszyny i przestawieniu wszystkich parametrow grafiki
    na max - stare gierki tak sie uatrakcyjniul, ze zaczolem w nie grac od
    poczatku :) Sam bym sie nie spodziewal, ze to ma az takie znaczenie na
    gre (niby widac prawie to samo, ale w tym wypadku PRAWIE robii roznice).

    > A ty sobie optymalizujesz kod i kompilujesz na nowo tego androida?

    nie - ale troche zdrowego rozsadku i poustawiania sobie tego i owego nie
    zaszkodzi a zwykle pomaga.
    (a jak jestes len - to sa programy, robiace to za ciebie - lepiej lub
    gorzej - ale jakos sie to im udaje).

    > Ja nie po to kupuję niby gotowy telefon, żeby go składać jak meble z
    > Ikei i podniecać się tą procedurą.

    no - to sie nazywa personalizacja.
    W Ikei nie ma personalizacji - wszyscy maja to samo ;)

    > No jakieś niskie, skoro pozwala produkować szmelc.

    rynkiem steruje popyt - a producenci sluchaja rynku :)
    kazdy chce zarobic (niekoniecznie z korzyscia dla end-usera).

    > No właśnie nie bardzo, bo:

    > A dostają androida i są zawiedzeni. Bo znajomi kazali kupić i sprzedawca
    > wciskał, że niby najlepszy. A wcale się to Desire ani Galaxy takie
    > zajebiste nie okazuje.

    a czy kazdy potrzebuje smartfona?
    Moze potrzeba troche samokrytyki i zorientowania sie co jest na rynku -
    mozna poczytac komentarze nt jakiegos produktu by sie samemu nie naciac, etc

> [...]
    > noki 3310, jak nie potrafisz smartfona obsłużyć! bo smartfony muszą być
    > takie pojebane, bo taka jest definicja smartfona!" A człowiek chciał
    > tylko zgrabnego telefonu z dużym macanym ekranem, z którego będzie się
    > wygodnie dzwonić, zdjęcia robić, oglądać i wysyłać, maile i esemesy
    > pisać, ewentualnie w internety i facebooki patrzeć oraz angry birds i
    > fruit ninja. A tu się okazało, że jednak nie do tego smartfony służą,
    > tylko do grzebania w nich jak w starym zdezelowanym aucie i mają być
    > niewygodne bo tak. Bo sobie androidziarze zmienili definicję smartfona.

    to mam pytanie kolejne: do czego chcialbys uzywac telefon/smartfon.
    Jak podasz tu liste rzeczy, byc moze sie okaze, ze nie potrzebujesz
    jednak smartfona.

    --
    pozdr
    Adam (AL)