  • Data: 2012-01-03 13:35:34
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL nabazgrał(a):

    > http://test.nvision.pl/Dysk-SSD-czy-warto-wydajnosc-
    triki-i-porady-przy-uz
    > ytkowaniu--Articles-274-ndetails-12.html

    To jest tylko o zakładaniu partycji, nic tam nie ma o wydajności ....

    > i troche przydlugawe:
    > http://www.chip.pl/artykuly/porady/2009/11/optymaliz
    acja-windows-pod-katem
    > -dyskow-ssd

    Lekka poprawa nie znaczy optymalna praca, to takie sztuczne protezy żeby
    pokazać że się da odpalić:

    To tylko parę funkcji niedostępnychyw XP:

    Rozpoznawanie SSD - brak w XP
    Obsługa polecenia TRIM - brak w XP
    Prawidłowe wyrównanie partycji - brak w XP

    To że do malucha wsadzisz silnik Ferrari nie onacza że będziesz nim śmigał
    po torze 300km/h :)