  • Data: 2012-01-03 12:33:39
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-03 11:11, Chris pisze:
    > AL nabazgrał(a):

    > Na 1GB już działa choć zalecane min 2GB

    1GB zeby Win7 sam jako tako dzialal (na poczatku) - a gdzie reszta?

    > Komputer do gier w momencie kupna już jest stary :)

    no, prawda :-D

    > Ale po SP już zaczyna lepiej działać z dyskami SSD bo bez to porażka tak
    > samo jak na XP

    bo trzeba sobie przygotowac odpowiednio dysk SSD pod XP

    > Zamist dodawać ramu zmień grafikę i dysk na SSD zobaczysz dużą różnicę ....

    Dysk SSD w grach nie odgrywa takiej roli jak wlasnie grafika.

    Sie szarpnolem na Radeona 6990, ram od HyperX 1600MHz, procesor i5-2500K
    - chodzi od razu na 4.3GHz (ust.optymalne dobrane aut.przez plyte - a
    moglbym go pocisnac wiecej, bo da sie) na chipsecie Z68.
    Chyba do gier obecnie ciezko znalezc cos lepszego?

    > Podstawą wolnej pracy androida na słabych sprzętach jest zapchanie go
    > dodatkami firmowymi producenta telefonu, wraj czysty system bez dodatków
    > i zobaczysz różnicę w wydajności. Głównym problemem jest mała ilość ramu
    > jaka zostaje i soft odpalany w tle.

    jak i wersja systemu.
    Na G1 (oryg. byl 1.6) mialem wgranego CyanogenModa 2.2.1 - znacznie
    lepiej sie sprawowal (szybkosc) a i wiecej mozliwosci ze wzgl.ze czesc
    aplikacji szlo juz instalowac na karcie a nie pamieci (G1 mial b.malo
    RAMU). Nazwalem go 'malym,wolnym czolgiem' - zrobil wszystko ale
    predkoscia nie zachwycal (ale wszak G1 byl pierwszym telefonem z
    androidem - wiec co tu wymagac od niego wiecej).

    > Rynek się zmienia tak samo jak apaetyt na nowości, moji rodzice już
    > podeszli wiekiem chętnie by zmienili na coś smartfonowatego tylko ze
    > względu na duży ekran i możliwośc oglądania zdjęć wnuków ... :) nawet
    > dobrze sobie radzą obsługując smartfona :)

    to kup im cyfrowa ramke - tansza od tableta a tez ekran 10" ;)

    > Ja w 90% potrzebuję smartfonu do obsługi poczty, exchange oraz
    > przeglądarek (różne) i tu zostaje tylko smartfon i to z dużym ekranem
    > min 4" (5" to za dużo)

    to co wymieniles spokojnie zrobisz na b.zaawansowanym telefonie lub
    dowolnym smartfonie (nawet na e51 mialem skonfigurowana usluge
    exchange). Jedynym kryterium w Twoim wypadku jest ekran.

    --
    pozdr
    Adam (AL)