  • Data: 2012-01-03 10:11:10
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL nabazgrał(a):

    > to to byl taki durnowaty system - na sile wpakowano wen mase wodotryskow w
    > sumie niepotrzebnych nikomu - dlatego wowczas kazdy wolal 98SE i potem
    > przesiadke od razu na XP.
    > Podobnie jak obecnie: XP i przesiadka na Win7 (bez wad Visty).
    > (niektore programy pod wista nie dzialaja, ktore dzialay pod XP - z Win7
    > juz takiego problemu nie ma - zreszta m$ sie uczyl na wlasnych bledach i
    > sam przyznal, ze Vista to takie 'niechciane dziecko' bylo.

    To już Vista była 100 x lepsza od millenium :)

    > uwierz mi, ze mam z komputerami wiecej do czynienia od Ciebie.

    W7 na starym lapku z Pentium Mobile 1.5GHz śmigało jak należy tylko trzeba
    było mieć więcej ramu niż standardowe 512MB :)

    Na 1GB już działa choć zalecane min 2GB

    > a, zes palnol IE9 :)
    > Jest taka zagadka:
    > P: Wiesz po co jest InternetExplorer w Windows?
    > O: Aby sciagnac inna przegladarke. ;)

    Albo mieć już na flashy :)

    > dziecko nie placze o ram - ale rodzina nie lubi byc ograniczana i miec
    > swobode w dzialaniu. 8GB to bylo na poczatek - zreszta komputer do gier
    > musi byc w ciaglym rozwoju by sprostac potrzebom ;)

    Komputer do gier w momencie kupna już jest stary :)

    > tak zgadzam sie
    > tak sama Vista po SP jest lepsza od bez SP.
    > ale wciag gorsza od XP :-P

    Ale po SP już zaczyna lepiej działać z dyskami SSD bo bez to porażka tak
    samo jak na XP

    > nie jest to zwykla podbiurkowa stacja robocza dla 1 użytkownika.
    > uwierz, ze sa aplikacje, ktore tego wymagaja - i wciaz im malo ;)

    Photoshop :)

    > nie - to sluzy do zwyklej, codziennej praca inzyniera.

    Dokładnie

    > bo sam tez lubie pograc i nie lubie kompromisow w tym temacie.
    > (po zlozeniu nowej maszyny i przestawieniu wszystkich parametrow grafiki
    > na max - stare gierki tak sie uatrakcyjniul, ze zaczolem w nie grac od
    > poczatku :) Sam bym sie nie spodziewal, ze to ma az takie znaczenie na gre
    > (niby widac prawie to samo, ale w tym wypadku PRAWIE robii roznice).

    Zamist dodawać ramu zmień grafikę i dysk na SSD zobaczysz dużą różnicę ....

    > no - to sie nazywa personalizacja.
    > W Ikei nie ma personalizacji - wszyscy maja to samo ;)

    Ale w różncyh kolorach :)

    > rynkiem steruje popyt - a producenci sluchaja rynku :)
    > kazdy chce zarobic (niekoniecznie z korzyscia dla end-usera).

    Podstawą wolnej pracy androida na słabych sprzętach jest zapchanie go
    dodatkami firmowymi producenta telefonu, wraj czysty system bez dodatków i
    zobaczysz różnicę w wydajności. Głównym problemem jest mała ilość ramu jaka
    zostaje i soft odpalany w tle.

    > a czy kazdy potrzebuje smartfona?
    > Moze potrzeba troche samokrytyki i zorientowania sie co jest na rynku -
    > mozna poczytac komentarze nt jakiegos produktu by sie samemu nie naciac,
    > etc

    Rynek się zmienia tak samo jak apaetyt na nowości, moji rodzice już podeszli
    wiekiem chętnie by zmienili na coś smartfonowatego tylko ze względu na duży
    ekran i możliwośc oglądania zdjęć wnuków ... :) nawet dobrze sobie radzą
    obsługując smartfona :)

    > to mam pytanie kolejne: do czego chcialbys uzywac telefon/smartfon.
    > Jak podasz tu liste rzeczy, byc moze sie okaze, ze nie potrzebujesz jednak
    > smartfona.

    Ja w 90% potrzebuję smartfonu do obsługi poczty, exchange oraz przeglądarek
    (różne) i tu zostaje tylko smartfon i to z dużym ekranem min 4" (5" to za
    dużo)