  • 61. Data: 2009-11-24 13:29:04
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla s?du warta 180 zł
    Od: n...@s...com

    On Tue, 24 Nov 2009 04:49:47 -0800 (PST), mites <m...@o...pl> wrote:

    >pomijając już fakt, że max może ona trwać 6 tygodni...

    Ale nie trwala nawet dnia, ta ?

    >. LOL

    no wlasnie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 62. Data: 2009-11-24 14:39:24
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    >"gildor" Ty, jak nawet powiesz to porucznikowi Sowie, a nie rzucając coś
    >pod nosem przy jakimś okolicznym plebsie, to nie jest to zeznanie. Nawet
    >nagranie tego nie do końca jest dowodem. Ba, nawet zeznanie podpisane,
    >można wycofać.

    Czyli jezeli wyciagniesz lomik na goscia, machniesz nim i rowalisz mu leb, i
    w furii powiesz "No to masz za swoje, skurwysynu", i ktos z gawiedzi to
    uslyszy, to potem swobodnie zmiensz sobie zeznanie i powiesz ze chciales go
    tylko odepchnac?

    I sad oczywiscie uwierzy twojemu drugiemu zeznaniu, bo przeciez bardziej
    liczy sie to co oficjalnie podpisales, a nie to co ktos tam uslyszal zaraz
    po zdarzeniu. 100 PLN + zawiasy? EKSTRA.
    Oj Glildorku.

    Nie od dzisiaj wiadomo ze jezeli oskarzonym jest ktos bogaty/wysoko
    postawiony, to trzeba powolywac oskarzyciela posilkowego, dokladnie po to
    aby dowody+swiadkowie ktorzy slyszeli co gosc mowil zostali sciagnieci do
    sadu. A jak chca sprawie ukrecic leb to daja do niej najglupszego i
    najbardziej leniwego prokuratora, i dowalaja mu duzo spraw. I sprawa sie
    odwleka, swiadkowie zapominaja, czego efektem jest ze oskarzenie jest slabe
    i niekompletne, a obrona profesjonalna i mocna. I sedzia w swietle okazanych
    dowodow Z CZYSTYM SUMIENIEM zasądza j.w.

    No chyba ze to wszystkie dowody byly a sedzia je zignorowal - wtedy nie wiem
    co jeszcze legalnie mozna zrobic...

    Michal
    FJS600

  • 63. Data: 2009-11-24 14:52:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    michal pisze:

> [...]
    > leb, i w furii powiesz "No to masz za swoje, skurwysynu", i ktos z
    > gawiedzi to uslyszy, to potem swobodnie zmiensz sobie zeznanie i powiesz

    ja tak. gawiedź jest po to, żeby zaprzeczyć moim zeznaniom. jak jest
    słowo przeciwko słowu, to wybacz, ale sprawa jest nierozwiązana. jeśli
    słowo przeciwko dwóm słowom, to jedno słowo przegrywa. tak to właśnie
    działa, nie wiedziałeś?

> [...]
    > liczy sie to co oficjalnie podpisales, a nie to co ktos tam uslyszal
    > zaraz po zdarzeniu. 100 PLN + zawiasy? EKSTRA.

    liczą się dowody. liczy się liczba świadków.

> [...]
    > postawiony, to trzeba powolywac oskarzyciela posilkowego, dokladnie po
    > to aby dowody+swiadkowie ktorzy slyszeli co gosc mowil zostali

    ja nie odnoszę się do konkretnej sprawy, bo na niej nie byłem. nie wiem
    czy byli świadkowie czy nie, ilu ich było i jaka była interpretacja
    zdarzeń. Ty wiesz? piszę jedynie o tym jak jest ogólnie, bo miałem
    zdarzenie drogowe w prokuraturze i 2 słowa przeciwko dwóm słowom
    skończyło się umorzeniem sprawy, czyli ją przegrałem.

    ale to już nie do mnie piszesz?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 64. Data: 2009-11-24 19:01:42
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł [Uwaga: długie]
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Na poscig to by sie kazdy odwazyl, ale na poscig wiedzac o tym ze zona
    > to widzi (nie wazne z okna czy z siodelka) to chyba prawie nikt.

    hehe, moja to by jeszcze mi kazala i namawiala :-), ale to juz byla
    zona, wiec jezdze sam i sam podejmuje decyzje hehehehe

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 65. Data: 2009-11-24 20:32:58
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    fv pisze:

    > Nauczysz. Wymaga to wysiłku i bardzo sprawnych pięści ale nauczysz.
    Nie stanę się burakiem tłukąc praktycznie codziennie jakiegoś łosia?

    więc po co tłumaczyć?
    lepiej odpuścić,mniej nerw..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 66. Data: 2009-11-24 20:41:24
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Sybi"
    ... Podmuch powietrza malo nie spycha mnie na drzewo,
    robi mi sie goraco. Redukcja o dwa w dol, zabije Cie gnoju!!
    ... Dochodze...
    Po prostu gwaltownie skrecil na mnie! Hamulec uratowal mi dupe ale piana
    kapie mi juz z pod kasku platami. Znowu redukcja i teraz to juz potrzebuje
    jego krwi!!
    Koniec zartow!

    Wiedzialem, wiedzialem, ze pod ta lagodna maska kryje sie krwiozercza dusza
    i morderczy charakter...i te hamowania bebnowym CX-em :)

    *** Moj motocykl to nie za bardzo scigacz (CX500 '79) ale musze goscia
    ukarac,
    wbijam sobie w mozg jego numery rej. i cisne do konca. Facet spierdala az
    sie kurzy, nie
    wiem ile trwa ten poscig ale jedziemy na krawedzi. Boje sie go wyprzedzac
    czekam co
    bedzie. W Godziszewie na ciasnym luku w lewo facet przeskakuje kraweznik i
    malo nie kasuje
    przystanku autobusowego, widze spieprzajacych ludzi.

    Bond by nie odpuscil...a i dzisiejszych czasach ladniej by bylo jakby jednak
    wjechal w ten przystanek - tak medialnie :)

    ***Zona zaczyna mnie napierdalac piesciami w plecy, powoli odzyskuje
    kontakt z rzeczywistoscia. Jezu! Mogli zginac ludzie!!

    Boze a ja z takim gosciem do Biedronki po zakupy jezdzilem :)

    *** 1. Zycie moje i innych jest wazniejsze niz sprawiedliwosc, ktora go nie
    zwroci!
    2. Nigdy wiecej nie dac szans wyprzedzic sie katamaranom na jednojezdniowej
    drodze!
    3. Kupic mocniejszy motocykl i jezdzic szybciej!

    Amen

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 67. Data: 2009-11-24 23:57:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mites pisze:

    > pomijając już fakt, że max może ona trwać 6 tygodni... Andrzej Lawa
    > jak zwykle merytorycznie... LOL

    Czepiasz się detali.

    A jak już jesteś taki dokładny to zauważ, że o długości tej obserwacji
    nie pisałem ja.

    Swoją drogą dlaczego przy czytaniu twoich wypowiedzi nasuwa mi się stare
    porzekadło "Uderz w stół a nożyce się odezwą", hmm?

  • 68. Data: 2009-11-24 23:59:09
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla sšdu warta 180 zł
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mites pisze:

    > dziękujemy za niezwykle merytoryczną wypowiedź... LOL

    A jak można inaczej skomentować twoje brednie, że sąd apelacyjny
    rozlicza sędziów niższej instancji za ich niekompetencję?

    Pomijam taki detal, że sądy apelacyjne też nie lepsze... Np.
    uzasadnienia pisane w takiej pomroczności jasnej, że wg. sądu jedna
    osoba może jednocześnie znajdować się w kilku miejscach.

  • 69. Data: 2009-11-25 00:03:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    n...@s...com pisze:

    > Aha, a sad jest tak odklejony od rzeczywistosci ze lyknal co mu
    > podsadny powiedzial.

    Sąd skorzystał z tzw. "doświadczenia życiowego" - innymi słowy z tak
    zwanego sufitu, na którym osoba z właściwymi kontaktami (i, ahem,
    motywacją) może napisać cokolwiek.

    > Wypada wiec sie cieszyc ze nie powiedzial ze
    > motocyklista zostal odstrzelony przez marsjan. Wtedy nawet tych 180zl
    > by nie dostal, a kosztami postepowania musialaby sie zajac ambasada
    > Marsa przy ONZ.

    Marsjan może nie, ale jakby biedak miał pecha i przeżył, a potem się
    domagał odszkodowania, to sąd mógłby spokojnie przyklepać wyrok, w
    którym ofiara wypadku specjalnie wjechała pod samochód w celu wyłudzenia
    odszkodowania.

    Takie mamy polskie sądy.

  • 70. Data: 2009-11-25 06:39:01
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał:
    > Wiedzialem, wiedzialem, ze pod ta lagodna maska kryje sie krwiozercza
    > dusza i morderczy charakter...i te hamowania bebnowym CX-em :)

    E tam;) Dobrze wiesz, ze nie jestem jakims silnorekim skorym do bitki. Chyba
    w kazdym z nas jest troche z neandertala i te "zdolnosci" objawiaja sie w
    krajnych sytuacjach. A CX kochany to tylko z tylu mial beben a przodu piekna
    wielgachna tarcze hamulcowa z dziarskim jednotloczkowym zaciskiem! Fakt
    jednak ze motocykl spowalnial inaczej;)
    --
    Pozdr
    Sybi