    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: OEmierć motocyklisty - dla s du warta 180 zł
    Date: Tue, 24 Nov 2009 15:52:47 +0100
    <q...@4...com> <heg8pg$mhc$2@news.onet.pl>
    <a...@4...com> <hegc7a$mhc$4@news.onet.pl>
    <9...@4...com> <hegcsv$mhc$6@news.onet.pl>
    <hegr7r$3d7$1@news.onet.pl>

    michal pisze:

    > Czyli jezeli wyciagniesz lomik na goscia, machniesz nim i rowalisz mu
    > leb, i w furii powiesz "No to masz za swoje, skurwysynu", i ktos z
    > gawiedzi to uslyszy, to potem swobodnie zmiensz sobie zeznanie i powiesz
    > ze chciales go tylko odepchnac?

    ja tak. gawiedź jest po to, żeby zaprzeczyć moim zeznaniom. jak jest
    słowo przeciwko słowu, to wybacz, ale sprawa jest nierozwiązana. jeśli
    słowo przeciwko dwóm słowom, to jedno słowo przegrywa. tak to właśnie
    działa, nie wiedziałeś?

    > I sad oczywiscie uwierzy twojemu drugiemu zeznaniu, bo przeciez bardziej
    > liczy sie to co oficjalnie podpisales, a nie to co ktos tam uslyszal
    > zaraz po zdarzeniu. 100 PLN + zawiasy? EKSTRA.
    > Oj Glildorku.

    liczą się dowody. liczy się liczba świadków.

    > Nie od dzisiaj wiadomo ze jezeli oskarzonym jest ktos bogaty/wysoko
    > postawiony, to trzeba powolywac oskarzyciela posilkowego, dokladnie po
    > to aby dowody+swiadkowie ktorzy slyszeli co gosc mowil zostali
    > sciagnieci do sadu.

    ja nie odnoszę się do konkretnej sprawy, bo na niej nie byłem. nie wiem
    czy byli świadkowie czy nie, ilu ich było i jaka była interpretacja
    zdarzeń. Ty wiesz? piszę jedynie o tym jak jest ogólnie, bo miałem
    zdarzenie drogowe w prokuraturze i 2 słowa przeciwko dwóm słowom
    skończyło się umorzeniem sprawy, czyli ją przegrałem.

    ale to już nie do mnie piszesz?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5