  • 31. Data: 2009-11-24 08:24:20
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla sšdu warta 180 zł
    Od: n...@s...com

    On Tue, 24 Nov 2009 00:15:25 -0800 (PST), mites <m...@o...pl> wrote:

    >ale przecież nie był pijany...

    Ale wykazal sie takimi cechami ktore IMHO powinny skutkowac
    skierowaniem na kilkumiesieczna obserwacje psychiatryczna. Moze typ ma
    tak skrzywiona psychike ze zrobi to znowu ? Albo poszuka mocniejszych
    wrazen ?

    >taka pisanina nie ma sensu. a co do wyroków sądu, to są one tylko
    >takie jak całe nasze państwo... i są wynikiem tego kogo wybieramy do
    >sejmu...

    To sedzia sie zostaje w wyniku wyborow do sejmu ?

    >no właśnie nie wszyscy wiedzą o co chodzi...

    Chodzi o kase, znajomosci, ukladziki.

    >rozlicza sąd odwoławczy

    I co sie dzieje z sedza ktory spartolil sprawe i zostala ona zwrocona
    czy wyrok zostal zmieniony ? Ponosi chociaz koszty postepowania ? :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 32. Data: 2009-11-24 08:33:09
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > Dres wie, że nie spojrzał albo wali go moja opinia. Ale może
    > następnym razem spojrzy.
    > A taki elegancik wmawia mi, że to moja wina że mi drogę zajechał i
    > że on zna przepisy i że jak on
    > zmienia pas na prawy (czyli mój) to ma pierwszeństwo.
    >
    > I który z nich jest burakiem? Który jest niebezpieczniejszy?

    Yyy, dres w garniturze.

    "Dres to nie ubiór - to stan umysłu."

    --
    Jasio
    vx etz

  • 33. Data: 2009-11-24 08:58:44
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla s du warta 180 zł
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 24 Lis, 09:24, n...@s...com wrote:

> [...]
    > skierowaniem na kilkumiesieczna obserwacje psychiatryczna. Moze typ ma
    > tak skrzywiona psychike ze zrobi to znowu ? Albo poszuka mocniejszych

    ale nie ma takich przepisów! a kto wymyśla przepisy? sędziowie?

    > To sedzia sie zostaje w wyniku wyborow do sejmu ?

    nie, sędzia pracuje na przepisach i ustawach, które wymyślają ci,
    wybierani do sejmu.

    > Chodzi o kase, znajomosci, ukladziki.

    jeśli znasz akieś szczegóły wyślij zawiadomienie do prokuratora, chyba
    że tylko tak piszesz, nie znając nikogo z tej sprawy, bo zawsze
    łatwiej jest zwalić wszystko na "kase, znajomosci, ukladziki" niż
    wysilić mózg, poczytać przepisy i zastanowic się dlaczego tak jest a
    nie inaczej.

    > I co sie dzieje z sedza ktory spartolil sprawe i zostala ona zwrocona
    > czy wyrok zostal zmieniony ? Ponosi chociaz koszty postepowania ? :)

    przy zbyt dużej błędów sędziowie dostają kary dyscyplinarne, z których
    najpoważniejszą jest wydalenie z zawodu.
    oczywiście mogłoby być jeszcze publiczne biczowanie, zamykanie w
    klatce i palenie na stosie ale znowu wrócę do sedna całej sprawy:
    takie są przepisy. które ustala kto inny, a nie sędziowie !!!

  • 34. Data: 2009-11-24 09:14:57
    Od: n...@s...com

    On Tue, 24 Nov 2009 00:58:44 -0800 (PST), mites <m...@o...pl> wrote:

    >ale nie ma takich przepisów!

    Powaznie sedzia nie moze skierowac podsadnego na badania
    psychiatryczne ?

    >nie, sędzia pracuje na przepisach i ustawach, które wymyślają ci,
    >wybierani do sejmu.

    Jakby na to nie patrzec gosc celowo spowodowal zagrozenie na drodze,
    jesli jest poczytalny to powinien sobie zdawac sprawe z konsekwencji.
    Jesli nie potrafi tego ogarnac to moze jest niepelnosprawny umyslowo,
    a chorego trzeba leczyc.

    >wysilić mózg, poczytać przepisy i zastanowic się dlaczego tak jest a
    >nie inaczej.

    Zastanawiam sie dlaczego jest tak ze zadko sie slyszy zeby osoba znana
    w danym srodowisku, dobrze sytuowana otrzymywala dotkliwa kare.

    >przy zbyt dużej błędów sędziowie dostają kary dyscyplinarne, z których
    >najpoważniejszą jest wydalenie z zawodu.

    ojej, a czlowiek niewinny wtedy siedzi w pierdlu, licytuja mu chalupe,
    niewinny chodzi na wolnosci. A sedzie moze nawet stracic prace, fju
    fju.

    >takie są przepisy. które ustala kto inny, a nie sędziowie !!!

    A tak z ciekawosci, ilu sedziow w ciagu ostatnich 10 lat stracilo
    prace dyscyplinarnie?

    pozdr
    newrom

  • 35. Data: 2009-11-24 09:16:32
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > frustrat

    Nie wiem jak to działa, ale to raczej nie frustracja i w dodatku to
    dziala.

    KJ

  • 36. Data: 2009-11-24 09:20:32
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł [Uwaga: długie]
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Sybi pisze:

    > Zona zaczyna mnie napierdalac piesciami w plecy,

    Na poscig to by sie kazdy odwazyl, ale na poscig wiedzac o tym ze zona
    to widzi (nie wazne z okna czy z siodelka) to chyba prawie nikt.

    KJ

  • 37. Data: 2009-11-24 09:25:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Jakby na to nie patrzec gosc celowo spowodowal zagrozenie na drodze,

    to najpierw trzeba udowodnić. nie wiem czy przed sądem to się udało.
    gość przecież zeznał co innego niż przy wypadku.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 38. Data: 2009-11-24 09:26:10
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-24 09:24:20 +0100, n...@s...com said:

    > Ale wykazal sie takimi cechami ktore IMHO powinny skutkowac
    > skierowaniem na kilkumiesieczna obserwacje psychiatryczna.

    Rajt.

    > Chodzi o kase, znajomosci, ukladziki.

    Czasem wystarczy dobry papuga, znaczy drogi (co nie znaczy oczywiście,
    że każdy drogi jest dobry).

    > I co sie dzieje z sedza ktory spartolil sprawe i zostala ona zwrocona
    > czy wyrok zostal zmieniony ? Ponosi chociaz koszty postepowania ? :)

    To by zdaje się uderzało w tzw. niezawisłość. Ale IMHO powinni być
    jakoś rozliczani ze skuteczności. I mieć bat nad dupą, coby pracowali
    więcej niż 4 godziny dziennie.

    de Fresz

  • 39. Data: 2009-11-24 09:27:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Nie wiem jak to działa, ale to raczej nie frustracja i w dodatku to dziala.

    frustracja. ja bluzne sobie w kasku i jade z dala od typa. nie widze
    powodu umoralniania, bo nie mam dowodów, że dociera. Ty masz? kilka razy
    jechałem za krawaciarzem tak, żeby mnie w lustrze widział. udawał, że
    mnie nie widzi i mi to wystarczyło. teraz olewam. chuj zawsze gdzieś się
    znajdzie, a na typa jak z opowieści Sybiego czy jak tego co zabił
    chłopaka bo "chciał tylko nastraszyć" nie chce trafić w przyszłości,
    więc olewam. wybieram życie i spokój.

  • 40. Data: 2009-11-24 09:32:02
    Od: n...@s...com

    On Tue, 24 Nov 2009 10:25:04 +0100, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >to najpierw trzeba udowodnić. nie wiem czy przed sądem to się udało.
    >gość przecież zeznał co innego niż przy wypadku.

    Aha, a sad jest tak odklejony od rzeczywistosci ze lyknal co mu
    podsadny powiedzial. Wypada wiec sie cieszyc ze nie powiedzial ze
    motocyklista zostal odstrzelony przez marsjan. Wtedy nawet tych 180zl
    by nie dostal, a kosztami postepowania musialaby sie zajac ambasada
    Marsa przy ONZ.

    pozdr
    newrom