  • Data: 2014-09-12 15:05:43
    Temat: Re: micro Mega hos
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > W tym tranzystorze, to też jest kanał, którym coś płynie, więc...

    Mnie nie chodzi o to, że jest kilka jednostek w obiegu, bo
    to sprawa wygody, tylko o ich dość dowolne mieszanie w jednym
    kontekście. Dlaczego w jednym dokumencie mam dla MOSFETa
    podane R_DS_on w miliomach, a transkonduktancję w simensach,
    choć obie wielkości dotyczą własności tego samego kanału?
    Odpowiedź "bo tak się utarło" będzie akceptowalna, choć
    dowodzi głównie bajzlu u pionierów...

    > Jam ci to, nie chwaląc się, był.

    Toś Waćpan mądrym człowiekiem jest.

    Pozdrawiam, Piotr