  • Data: 2016-01-20 14:15:50
    Temat: Re: megrims will back
    Od: Stiopa Lichodiejew <b...@r...kobyla.cccp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-19 o 17:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Stiopa Lichodiejew" napisał w wiadomości grup

    > Na e-bayu chca za 10 szt $29.90, wiec moze i taniej, ale:
    > -tanszy lancuch to jakies g*, ktorego strach zakladac :-)

    Niekoniecznie - porządne łańcuchy (a zaręczam, mieszkałem kilka lat w
    miejscu, jak z tej opowieści o Beskidach :-) ) kupiłem za 80 zeta (na
    Orlenie te same kosztowały 180 zeta) i wielokrotnie uratowały mi zadek.
    "Komplet" takich trytytek kosztuje pewnie coś koło tego, ale starcza
    tylko na raz i zajmuje tyle samo miejsca.

    > -zaklada sie zdecydowanie latwiej,

    Ale co łatwiej? Kilkanaście trytytek, czy dwa łąńcuchy?

    > -biorac pod uwage ile razy uzywalem lancuchow i ze kazde auto ma inny
    > rozmiar opon ... moze jednak drozej, mimo ze taniej ...
    > -nie niszcza alufelg
    >
    > O, na allegro po 60 zl.
    > Jeszcze tylko do kompletu maly srubokrecik zeby to zdjac ...

    Pojawiły się niedawno łańcuchy w postaci "majtek" na koła z jakiejś
    materii. Ale nie próbowałem, bo od kilku ładnych nie mam potrzeby.
    Sorry, taki mamy klimat! ;-)