  • 1. Data: 2016-01-16 15:28:17
    Temat: megrims will back
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
    letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
    25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

  • 2. Data: 2016-01-16 15:51:38
    Temat: Re: megrims will back
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-01-16 o 15:28, megrims pisze:
    > Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
    > letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
    > 25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D
    mówią że idioci mają szczęście

  • 3. Data: 2016-01-16 15:56:23
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-16 o 15:28, megrims pisze:
    > Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
    > letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
    > 25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

    ale testament w razie czego masz?

    a.

  • 4. Data: 2016-01-16 16:24:28
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-01-16 o 15:28, megrims pisze:
    > Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
    > letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
    > 25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

    da się (przecież autostrady w pierwszej kolejności odśnieżają)- i mimo
    że więcej czasu to zajmie, to i tak będzie ci się wydawało że wróciłeś
    szybciej, bo to droga powrotna :)

    Łukasz

  • 5. Data: 2016-01-16 19:52:57
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.01.2016 o 15:28, megrims pisze:
    > Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
    > letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
    > 25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

    A co? Masz egzamin z angielskiego? ;->

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2016-01-16 20:18:50
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-01-16 15:28, megrims wrote:

    > Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
    > letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
    > 25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

    Sprobuj oddac do bieznikowania - drobna inwestycja z pewnoscia zwroci
    sie z nawiazka ;). Uslugi takie powinien swiadczyc pewien cyrulik
    sewilski.

    Ewentualnie jest szansa ze do 25.01 cyrkulacje zmienia sie na tyle
    ze bedzie +25 st. C w dzien, a jednoczesnie slonce bedzie swiecic
    wciaz conajmniej do godziny 21, tak ze slicki beda jak znalazl.

    trzecia ostatnia trzezwa mysl to przelozenie jednego z lysielcow
    na przod i wgranie do komputera map sterowania trakcja. Najlepiej
    z jakims wzorkiem z tablicy szachowej albo planszy z Monopoly.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2016-01-16 20:48:54
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
    > letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
    > 25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

    Mergims tylko uważaj na tych europejskich drogach na wyprzedzanie z prawej strony

    Mercedes C63 AMG crash.
    https://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

    Endriu

  • 8. Data: 2016-01-16 23:15:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-01-16 15:51, Dawid wrote:
    > mówią że idioci mają szczęście

    hahaha. no tak.
    Czy ty myślisz, że na Teneryfie da się kupić zimowe
    opony do czegokolwiek?

  • 9. Data: 2016-01-16 23:16:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-01-16 20:18, elmer radi radisson wrote:

> [...]
    > na przod i wgranie do komputera map sterowania trakcja. Najlepiej
    > z jakims wzorkiem z tablicy szachowej albo planszy z Monopoly.

    Ale mam paliwo po 0,77 Euro, 26 stopni i błękitne niebo.
    :p

    Inne rozmiary opon na osiach.

  • 10. Data: 2016-01-16 23:26:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-01-16 20:48, Endriu wrote:

    > Mergims tylko uważaj na tych europejskich drogach na wyprzedzanie z
> [...]

    Ile razy mi to będzie tu wypomniane.