  • Data: 2014-06-08 23:24:43
    Temat: Re: media center, odtwarzacz internetowy [OT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Jun 2014 22:35:52 +0200, JoteR napisał(a):

    > Przeczytaj powyższe zdanie uważnie, koniecznie w kontekście zadanego
    > pytania.
    > Chyba, że czcigodny George Boole ostatnio wstał z grobu i pozmieniał coś w
    > regułach swojej algebry ;->

    JoteR - IMVHO Chris pisze czasami tak, że ten no... :D Ja to trybię tak: o ile
    program nie zapisuje czegoś na dysku, to nie mam możliwości użycia takiego
    programu.

    Moim zdaniem to bujda na resorach. Jeżeli jest choć jeden folder, po którym
    użytkownik może pisać, to możliwość użycia softu w wersji portable jak
    najbardziej jest (quota aż tak restrykcyjna? A jednocześnie ruch na usenet
    śmiga?).

    [ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca gdy prosisz o podwyżkę, a jak ]
    [ niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop... ]
    [ (znalezione w necie) ]