-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin.stu.neva.ru!wsisiz.edu.pl!.POSTED.nim.omnitec.pl!not-for-mail
From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
Date: Tue, 9 Jan 2018 11:47:14 +0100
Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
Message-ID: <p326jl$5ah$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <4...@g...com>
<p2j4kf$g04$1@node1.news.atman.pl> <p2jllr$ke5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p2lkbh$23u$1@node2.news.atman.pl> <p2m8nf$c1k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p2maqb$lg3$1@node1.news.atman.pl> <p2no4v$bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p2ob48$i91$1@node1.news.atman.pl> <p2oegi$uol$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p2ouev$5ck$1@node1.news.atman.pl> <p2r6mo$qs8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p2slp2$ifi$1@node2.news.atman.pl> <p2ve0q$8m3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p30dvb$301$1@node2.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 9 Jan 2018 10:47:17 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="nim.omnitec.pl:83.175.175.16";
logging-data="5457"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p30dvb$301$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: en-GB
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622140
[ ukryj nagłówki ]On 2018-01-08 19:40, Cavallino wrote:
> Jak to nie - skoro przeniosłeś artykuły o małych silnikach i ich
> problemach na silniki średnie, prawie dwa razy większe niż opisywane?
Nieprawda, bo mowa tam rowniez o wiekszych silnikach:
"Audi w nowym A4 oferuje silnik 2.0 TFSI o mocy 190 KM (zastąpił 1.8
TFSI), co zostało nazwane przez Niemców "rightsizeingiem" ("właściwym
rozmiarem"). (..) Z kolei z palety Polo zniknie 3-cylindrowy diesel 1.4
TDI, a zastąpi go 4-cylindrowy 1.6 TDI. (..) diesel 1.6 dCi zostanie
zastąpiony większą jednostką (pojemność 1,7-1,8 l)."
> Jeśli chodzi o przypuszczalną bezawaryjność to za silnikami z turbo
> przemawiają lata stosowania i ich powszechność - za silnikiem Mazdy na
> razie nic.
Ten sam stopien sprezania ktore maja powszechnie stosowane przez lata
silniki diesla.
--
memento lorem ipsum
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.18 18:35 Cavallino
- 10.01.18 12:00 elmer radi radisson
- 10.01.18 18:22 Cavallino
- 11.01.18 15:50 elmer radi radisson
- 11.01.18 17:09 Cavallino
- 12.01.18 12:43 elmer radi radisson
- 12.01.18 17:07 Cavallino
- 15.01.18 12:42 elmer radi radisson
- 15.01.18 16:53 robot
- 20.01.18 20:21 Tengu
- 20.01.18 23:24 Cavallino
- 21.01.18 00:29 Tengu
- 21.01.18 08:40 Cavallino
- 21.01.18 09:21 Tengu
- 21.01.18 10:19 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=