eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybracRe: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!wsisiz.edu.pl!.POSTED.nim.omnitec.pl!not-for-mail
    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
    Date: Tue, 9 Jan 2018 11:47:14 +0100
    Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
    Message-ID: <p326jl$5ah$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <4...@g...com>
    <p2j4kf$g04$1@node1.news.atman.pl> <p2jllr$ke5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2lkbh$23u$1@node2.news.atman.pl> <p2m8nf$c1k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2maqb$lg3$1@node1.news.atman.pl> <p2no4v$bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2ob48$i91$1@node1.news.atman.pl> <p2oegi$uol$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2ouev$5ck$1@node1.news.atman.pl> <p2r6mo$qs8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2slp2$ifi$1@node2.news.atman.pl> <p2ve0q$8m3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p30dvb$301$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 9 Jan 2018 10:47:17 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="nim.omnitec.pl:83.175.175.16";
    logging-data="5457"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p30dvb$301$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: en-GB
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622140
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-01-08 19:40, Cavallino wrote:

    > Jak to nie - skoro przeniosłeś artykuły o małych silnikach i ich
    > problemach na silniki średnie, prawie dwa razy większe niż opisywane?

    Nieprawda, bo mowa tam rowniez o wiekszych silnikach:

    "Audi w nowym A4 oferuje silnik 2.0 TFSI o mocy 190 KM (zastąpił 1.8
    TFSI), co zostało nazwane przez Niemców "rightsizeingiem" ("właściwym
    rozmiarem"). (..) Z kolei z palety Polo zniknie 3-cylindrowy diesel 1.4
    TDI, a zastąpi go 4-cylindrowy 1.6 TDI. (..) diesel 1.6 dCi zostanie
    zastąpiony większą jednostką (pojemność 1,7-1,8 l)."

    > Jeśli chodzi o przypuszczalną bezawaryjność to za silnikami z turbo
    > przemawiają lata stosowania i ich powszechność - za silnikiem Mazdy na
    > razie nic.

    Ten sam stopien sprezania ktore maja powszechnie stosowane przez lata
    silniki diesla.

    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: