  • Data: 2018-01-15 12:42:20
    Temat: Re: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-12 17:07, Cavallino wrote:

    > Bo były.
    > Jak je Mitsu wprowadzało.....
    > Ile to będzie - z 15 lat temu, czy więcej?

    "w pierwszych silnikach benzynowych (GDI) to była kupa problemów i zero
    zysku - naście lat minęło zanim to jako tako (choć i tak nie do końca)
    opanowali. I o to mi chodzi w konktekście "wynalazków"."

    *"i tak nie do końca"*
    *"wynalazków"*

    Czyje to słowa, jak nie imć. Cavallino?

    > Głupka udajesz, czy naprawdę nie rozumiesz słowa pisanego?

    Rozumiem doskonale. I na piśmie każdy czytający widzi doskonale w tym wątku,
    że piszesz to co Ci w danym momencie wygodnie.
    > Jak już pisałem - dyskusja na tym poziomie jest uwłaczająca, grzeb się w
    > niej sam.

    Zgadzam sie że poniżej pewnego poziomu jest dyskusja z kims, kto po raz
    kolejny nie podal uzasadnienia dla wlasnych slow, a potem urządza
    kabaret że rzekomo gdzies są, chociaż każdy kto umie czytać, widzi że
    ich nigdzie nie ma. I jeszcze odwraca kota ogonem. Kto tu udaje głupka?

    Nastepnym razem przestań szarżowac z epitetami do dyskutanta, lyknij
    neospazminki, a potem siadaj do komputera. Serio, Usenet zasługuje na
    troche wyższy poziom dyskusji.

    EOT.

    --

    memento lorem ipsum