  • Data: 2018-01-21 10:19:32
    Temat: Re: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-01-2018 o 09:21, Tengu pisze:

    > Nie mieszaj systemów walutowych - ja porównywałem silnik wspomniany
    > przez autora wątku do konkurencji - była mowa o 2.0 120 koni -
    > konkurencja proponuje tutaj najczęściej 3 cylindry.

    Autor wątku nie pytał o porównanie z żadną konkurencją która oferuje 3
    cylindry, ja również o takiej ani przez chwilę nie mówiłem.

    Mówiłem o konkretnych brakach silnika 2.0 (poprzez analogię do wersji
    150 konnej - czyli mazda i tak dostała ode mnie fory wobec 1.4 z suzuki).
    Wersja 120 konna jest pod tym względem jeszcze gorsza niż 150 KM, o
    której czytałem w testach - chyba nie masz co do tego wątpliwości?

    > Dla mnie to zależy co z czym porównujemy i w jaką moc celujemy

    Oczywiście - ale to masz napisane w temacie z jakim silnikiem porównujemy.