  • Data: 2018-01-08 10:35:07
    Temat: Re: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-07 09:29, Cavallino wrote:

    > Do linków nawet nie zaglądam.
    > Zwłaszcza takich w obcych językach.
    >
    > Chcesz o czymś dyskutować na polskiej grupie dyskusyjnej, to wklej i
    > przetłumacz.

    jak sie nie zna obcego jezyka, to tlumacz google swietnie dziala.
    Ale mozna tez udawac ze sie nie widzi podanej informacji ;)

    Prosze, w rodzimym jezyku

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-male-s
    ilniki-w-odwrocie-producenci-zaczna-zwiekszac-pojemn
    os,nId,2292708

    > Nie bardzo zresztą rozumiem, jak link do jakiegoś problemu w jednym
    > silniku miałby jakkolwiek posłużyć do dyskusji o innych silnikach innych
    > producentów.

    To nie jest odniesienie do problemu jednego silnika.

    > Bo ja co do konkretnego silnika 1.4 z Suzuski nie odniosę się - nie
    > znam, nie miałem - więc piszę ogólnie o turbodoładowanych silnikach
    > średniej pojemności.

    Ale do silnikow Mazdy, co do ktorych masz "watpliwosci" sie odnosisz,
    chociaz bez podania zadnej podstawy.

    --

    memento lorem ipsum