  • 81. Data: 2011-10-24 17:15:24
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-10-22 23:05, KrisB wrote:
    > Użytkownik "PH" <p...@...ustach.xyz> napisał w wiadomości
    >
    > No polecam komentarze poczytać po tym artykułem, srednio są w innym
    > tonie a tu wsadziłem kij w mrowisko bo tu sami entuzjaści...
    > http://www.motofakty.pl/artykul/nowa_akcja_policji_k
    oniec_z_blokowaniem_lewego_pasa.html

    Nauczuciele sposobu bezpiecznej jazdy łączcie się... niech na każdej
    drodze pojawią się patrole bezpieczeństwa, jadące rówo obok siebie z
    bezpieczną prędkością. Ze względu na nieprzewidziane sytuacje niech to
    najlepiej będzie prędkość dopuszczalna -20km/h. W końcu nie może być
    tak by byle wariat mógł jechać z prędkością zbliżoną do _MAKSYMALNEJ_
    dopuszczalnej... skąd pewność, że jej nie przekroczy ? A w końcu ten
    ułamek sekundy może decydować o życiu i śmierci!

    --
    z nauczycielskim pozdrowieniem,
    Marcin 'Yans' Bazarnik ;-)

  • 82. Data: 2011-10-24 17:25:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 16:12, AZ wrote:

    > Mozna jechac bez konsekwencji do 10 km/h wiecej niz jest ograniczenie
    > jezeli wynika to z bledu predkosciomierz lub kierujacego no i koniec
    > kropka. Czego tu jest nie rozumiec? Ja pierdole...

    Ależ ja nie twierdzę, że "nie można". Twierdzę tylko, że żaden przepis
    nie mówi "ograniczenie prędkości jest o 10km/h wyższe, niż wskazuje
    znak". Mam rację?

    > Focha? Gdzie strzelilem focha? Zyjesz w jakiejs alternatywnej
    > rzeczywistosci czy jak?

    Co będzie nastepne, znów rzucisz jakimś gimnazjalnym tekstem, czy
    ponownie stwierdzisz, że nie chce ci się mnie przekonywać, bo
    najzwyczajniej w świecie nie masz czym?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 83. Data: 2011-10-24 17:29:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ależ ja nie twierdzę, że "nie można". Twierdzę tylko, że żaden przepis
    > nie mówi "ograniczenie prędkości jest o 10km/h wyższe, niż wskazuje
    > znak". Mam rację?

    No a kto powiedzial, ze jest taki przepis? Uroiles to sobie i wymagasz
    od innych wskazania owego przepisu?

    > Co będzie nastepne, znów rzucisz jakimś gimnazjalnym tekstem, czy
    > ponownie stwierdzisz, że nie chce ci się mnie przekonywać, bo
    > najzwyczajniej w świecie nie masz czym?

    To nie chodzi o to ze nie mam czym (podsunalem Ci PORD + rozporzadzenie
    odpowiednie). Chodzi o to ze jestes najzwyklejszym, powszechnie
    wystepujacym glownie we wladzy zbrojonym betonem odpornym na jakakolwiek
    wiedze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 84. Data: 2011-10-24 17:31:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 16:29, AZ wrote:

    > No a kto powiedzial, ze jest taki przepis? Uroiles to sobie i wymagasz
    > od innych wskazania owego przepisu?

    Zazwyczaj żeby coś było zgodne z prawem, musi być też zgodne z
    przepisami. Znów nie mam racji?

> [...]
    > odpowiednie). Chodzi o to ze jestes najzwyklejszym, powszechnie
    > wystepujacym glownie we wladzy zbrojonym betonem odpornym na jakakolwiek

    Podsunąłeś rozporządzenie dotyczące POMIARU, a nie DOZWOLONEJ PRĘDKOŚCI,
    po czym pół dnia udajesz, że nie rozumiesz różnicy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 85. Data: 2011-10-24 17:36:10
    Od: Arek <a...@a...pl>

    *

    **

    > Ty poważnie pytasz? Zapominasz własnych teorii o jeszcze zarzucasz innym
    > problemy z czytaniem i logiką?

    Twoje problemy z czytaniem są przerażające. Może tym razem postaram się
    pomóc, poznaj moją dobroć.

    Postaram się powoli, może to pomoże:
    1. Przeczytaj jeszcze raz swoje pytanie oznaczone "*"
    2. Zastanów się
    3. Przeczytaj jeszcze raz moje pytanie oznaczone "**"
    4. Teraz uwaga: moje pytanie dotyczyło Twojego pytania, z którego
    wynikało, że sugerowałem Ci jakąś wypowiedź.
    5. Jako, że nic takiego Ci nie sugerowałem, więc zapytałem gdzie tak
    napisałem.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 86. Data: 2011-10-24 17:36:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Podsunąłeś rozporządzenie dotyczące POMIARU, a nie DOZWOLONEJ PRĘDKOŚCI,
    > po czym pół dnia udajesz, że nie rozumiesz różnicy.

    A kiedy ty pojmiesz ze swiat nie jest zero-jedynkowy? Ludzie nie sa
    idealni, predkosciomierze w samochodach tez nie i ktos to zauwazyl. Ba,
    nawet fotoradary maja blad pomiarowy.

    Wiesz, ze na 99% majac na znaku minimalna predkosc 40 km/h i jadac 40
    km/h wg. licznika lamiesz przepisy? Bo predkosc minimalna jest wieksza a
    ty jedziesz mniej.

    Dlatego pierdolenie typu "ja na liczniku mialem rowno-rowniotenko 70 km/h
    a on mnie chcial wyprzedzic, jak to mozliwe" nie ma najmniejszego sensu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 87. Data: 2011-10-24 17:37:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-24 17:11, kamil pisze:
> [...]
    html

    > Kolejny nie rozumie różnicy pomiędzy "pomiar może być niedokładny", a
    > "można jechać szybciej, niż znak wskazuje"? Załóżcie Panowie jakiś klub
    > Giertychowych Maturzystów.

    Masz szanse na przewodniczącego tego klubu. Choć jeżeli będzie miał
    regulamin, to pewnie nie załapiesz się, bo nie będziesz w stanie go
    przeczytać.

    A.

  • 88. Data: 2011-10-24 17:48:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-24 17:25, kamil pisze:

    > Ależ ja nie twierdzę, że "nie można". Twierdzę tylko, że żaden przepis
    > nie mówi "ograniczenie prędkości jest o 10km/h wyższe, niż wskazuje
    > znak". Mam rację?

    Nie masz racji, a to dlatego, że nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz.

    Aby nieco uprościć (raczej nie dla Ciebie bo małe prawdopodobieństwo, że
    będziesz w stanie to przeczytać).

    Ktoś założył, że kierowca ma ograniczone możliwości utrzymania dokładnie
    zadanej prędkości (pomijam tych co mają tempomaty). Wynika to z dwóch
    faktów. Na "oko" ciężko jest stwierdzić, czy właśnie przyspieszyliśmy o
    kilka kilometrów z różnych powodów. Dodatkowo urządzenia pomiarowe w
    samochodzie mają dość ograniczoną dokładność.

    Jest to jedna z nielicznych zmian, która pozwala podejrzewać, że gdzieś
    tam wyżej, są jeszcze istoty myślące.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 89. Data: 2011-10-24 17:50:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ależ ja nie twierdzę, że "nie można". Twierdzę tylko, że żaden przepis
    > nie mówi "ograniczenie prędkości jest o 10km/h wyższe, niż wskazuje
    > znak". Mam rację?

    Nie do końca, ponieważ wcale nie jest prawdą, "że można";) Jedynie co
    wiemy, że w pewnych specyficznych przypadkach prędkość taka nie będzie
    zarejestrowana przez pewne urządzenia. Mało tego, twierdzenia AZ o
    możliwych błędach wskazań prędkościomierza to zwykła bzdura, ponieważ w
    najgorszym możliwym wypadku wskazują prędkość faktyczną - w znakomitej
    większości wypadków zaniżają. No ale co - jak już się dowiedzieliśmy
    w wypowiedzi:
    "A ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79". (na ograniczeniu do
    70km/h)
    Autor tej rewelacji będzie teraz się jak zwykle wykręcał, że to nie
    on napisał, albo w ogóle napisał co innego, bądź też nie rozumiesz

  • 90. Data: 2011-10-24 17:50:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/10/2011 16:36, AZ wrote:

> [...]
    > a on mnie chcial wyprzedzic, jak to mozliwe" nie ma najmniejszego sensu.

    A Kiedy ty pojmiesz, że ja nie rozmawiam o zero-jedynkowości świata,
    tylko podważam stwierdzenie:

    "ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79"

    Więc albo pokażesz mi przepis, który mówi "Znak 70 ogranicza dozwoloną
    prędkość do 79", albo przestań brnąć w te debaty o ludzkiej naturze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net