    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: mały netbook z usb 3.0
    Date: Fri, 21 Oct 2011 03:06:17 +0200
    <j7nt66$f87$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@4...net>
    <j7q433$oe0$1@inews.gazeta.pl> <j7qcn1$eql$1@inews.gazeta.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j7qcn1$eql$...@i...gazeta.pl

    > Natomiast przenosiny WXP z netbooka na notebook (na tę samą
    > wersję maszyny wirtualnej -- ten sam soft, lecz inny hard)
    > poszło gładko. :) Teraz piszę spod WXP1-gościa uruchomionego
    > pod WXP0-gospodarza pracującego na notebooku, choć maszyna
    > wirtualna (WXP1) przygotowana była pod WXP (WXP0) pracujący
    > pod W7S pracujący na netbooku...

    Po iluśtam wspólnych zabawach OE zaczyna gubić się -- dostawia
    numerki (1) do nazw DeBeiXów, aż w końcu gubi się zupełnie :)
    w plikach z grupami dyskusyjnymi. :)

    Po iluśtam uruchomieniach obu OE i jednoczesnych zabawach -- została
    połowa DeBeiXów grup dyskusyjnych, lub nawet mniej. :) Straciłem także
    jeden z ostatnich plików, które obrabiałem -- oczywiście nie został
    skasowany, ale osierocony. Podobnemu osieroceniu uległy pliki typu
    Elementy_usunięte.dbx czy Kopie_robocze...

    Tak więc -- wielodostęp raczej taki sobie. ;)

    -=-

    Ale można raz tym, raz tamtym... Tak kiedyś miałem z różnymi Wxx -- miałem
    ten sam dostęp do tych samych plików z DBXami spod różnych Wxx -- WXP, WME,
    W9x... I tam nie było żadnych problemów -- ale tam nie było jednoczesnego
    dostępu do tych samych plików. :)

    -=-

    Oczywiście te OE mają stosownie zdublowane wpisy rejestrowe. :)
    Gdy nie ma jednoczesnego dostępu z obu systemów naraz, jest OK.
    OE głupieje, gdy jest na jednym kompaktowanie a na drugim szarpanie
    któregoś pliku... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'