-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Date: Fri, 21 May 2010 11:08:29 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 165
Message-ID: <ht5ime$2mcq$1@news.mm.pl>
References: <ht3097$1du2$1@alfa.ceti.pl> <ht30uf$3d5$1@news.onet.pl>
<ht31ba$1epl$1@alfa.ceti.pl> <ht3280$80m$1@news.onet.pl>
<s...@d...wkurw.org> <ht3q6c$tkv$1@news.onet.pl>
<ht40bf$och$1@news.mm.pl> <ht41iu$o3g$1@news.onet.pl>
<ht529j$l54$1@news.mm.pl> <ht557q$gbe$1@news.onet.pl>
<ht58f8$arv$1@news.mm.pl> <ht5929$rej$1@news.onet.pl>
<ht5c2u$256l$1@news.mm.pl> <ht5ds0$ce6$1@news.onet.pl>
<ht5fis$10tm$1@news.mm.pl> <ht5gl0$m54$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1274433038 88474 81.190.86.247 (21 May 2010 09:10:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 09:10:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <ht5gl0$m54$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282260
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
>> Twoje doswiadczenie jest spaczone pieniedzmi i maksymalnym zyskiem (to
>> akurat jest oczywiste w tej branzy).
>
> Rozumiem, że jako ostateczny autorytet w dyskusji mamy traktować kogoś,
> kto za parę tysięcy kupił pierwszego w życiu tds-a (a najprawdopodobniej
> drugie lub trzecie auto w życiu) i na szczęście nie miał z nim
> problemów. To jest wyrocznia prawdy wszelakiej.
Przestan moze juz zgadywac ile kupilem samochodow w zyciu.
>> Jednak szukales i na tym teraz tworzysz swoje wymysly na temat
>> samochodow BMW.
>
> Oczywiście, że w każdym zawodzie, polegającym na obrocie jakimkolwiek
> towarem, szuka się dostawców, którzy mogą ten towar sprzedać tanio, oraz
> odbiorców, którzy za towar zapłacą więcej. Rynek samochodowy niczym się
> tutaj nie różni.
>
I nie rozni sie rowniez tym, ze lepiej omijac posrednikow.
>> Tak, na warsztacie samochodowym, a nie w komisie jak Ty :P
>
> A jak te badania wyglądały? ;)
>
Jak badania organoleptyczne.
>> Tak, tak da sie :P
>> Maluchem tez krecilem :>
>
> Jeśli Twój TDS nie jest w stanie wykręcić bączka, to masz pod maską
> ruinę, a nie silnik.
>
Wlasnie dlatego, ze nikt nim nie probuje takich manewrow to ruina nie jest.
>> Jasne, a jak jeszcze uda sie wrocic tym samochodem do domu to bedzie
>> mega sukces.
>
> Było o kręceniu bączków, a nie o wracaniu do domu.
>
No ale jak ktos bedzie chcial go sprzedac (jezdzacego) to musi wrocic do
domu :>
>> Raczej idiotyczna.
>> BMW szczyle dozynaja, a w audi same dziadki do kosciola jezdza :P
>
> Większą masz szansę na trafienie dziadka w Audi, niż dziadka w BMW ;)
>
Czy ja wiem, jak sie przygladalem w nieczech jacy ludzie jezdza to
kierowcy BMW od kierowcow Audi niczym sie nie roznili (w sensie i tu i
tu byli przedstawiciele roznych pokolen i poziomu zamoznosci, raczej nie
wygladajacy na sklonnych do szalenstw).
>> Taa.
>> Nie zmienia to faktu, ze przez ostatnie 100kkm nikt tego ruszac nie
>> musial.
>
> Chciałbym zobaczyć ten okaz zdrowia ;)
>
Zdrowia, po prostu samochod na biezaco serwisowany i sprawny technicznie.
Nikt nie przeczy ze swoje lata ma, przebieg rowniez i pewne rzeczy
trzeba naprawiac, ale nie wyglada to tak jak probujesz to przedstawic.
>> W ogole malo rozumiesz.
>> Skoro, ktos musialby wymienic ten elemnt po powiedzmy 100-150kkm to z
>> cala pewnoscia ja juz tez musialbym to wymienic.
>
> A jeśli go wymienił po 250 tysiącach, a Twój TDS ma realnego przebiegu
> tak z 150 tysięcy więcej, niż sądzisz? ;)
Jakbym go kupil od Ciebie to pewnie by tak bylo :P
Pewnie dlatego nie kupilem nigdy auta od handlarza (i nie ze omijam
handlarzy z zasady).
> To ja powiem to tak - nie spotkałem jeszcze żadnego kluczowego elementu
> zawieszenia gumowo-stalowego (mowa o typowym silentbloku), który
> wytrzymał c.a. 300 tys km i 16 lat jazdy, przy czym ostatnie 100 tysiecy
> po polskich drogach. Sam fakt starzenia się gumy powoduje, że ta część
> albo już jest w bardzo złej kondycji i po prostu ten fakt ignorujesz,
> albo została wymieniona i tego faktu nie zauważasz.
Jeszcze nie dobilem do 300kkm, jak tyle bedzie to moze Ci taki element
sprezentuje :P
>> Golf III to zadna konkurencja, wiec nie moge go porownac.
>
> Wiem - dla BMW nie ma konkurencji.
>
Na pewno nie golf III.
>> Loo ja, z bieda jeszcze dopisz :P
>
> Żebyś wiedział - z biedą, ale się da.
>
:>
>> Przepusc jakies dobre samochody, a nie padaki :>
>
> Panie Posiadaczu Dwóch Samochodów W Życiu - dziękuję za cenne wskazówki ;)
>
Wyciaganie blednych wnioskow widac lezy w Twojej naturze.
>> Moze zagladnij do SJP, bo chyba jestes na bakier ;>
>
> Ty może lepiej tam nie zaglądaj, bo jeszcze na jakieś trudne słowo
> trafisz, np. przepraszam.
Mam Cie przepraszac za to, ze Ty sciemniasz?
Klientow przepraszasz jak sprzedajesz im te zlomy?
>> Nie ma zadnej szansy pod warunkiem, ze uklad chlodzenia jest sprawny.
>
> Pod warunkiem. A jeśli był niesprawny, to aluminiowa mówi papa, żeliwna
> żyje dalej.
Tak, bo audi nie stosuje aluminiowych glowic.
BTW zeliwne tez pekaja.
>
>> A gdzie sie stosuje zeliwne glowice to juz nie bede pisal ;P
>
> Na pewno nie stosuje się ich w TDS-ach.
I Bogu dzieki.
>
>> 2.5TD VM tez ma chyba zeliwne nawet 4 :P
>
> Kolejna zajebista konstrukcja do porównania ;)
>
Z zeliwnymi glowicami, bardzo krotkimi, tak jak lubisz :P
>> Popsute egzemplarze sie nie licza, jazda aby byc ciagle pierwszym na
>> swiatlach, tez.
>
> Oczywiście, można kupić takie auto i się toczyć do przodu 40 km/h. No
> ale toczyć się BMW to jest szpas...
>
Jakos sie nie tocze 40km/h.
>> WOW, ja po miescie kombiakiem z automatyczna skrzynia mam 10l, a
>> ostatnio nawet ponizej (E36 bedzie palila mniej).
>> 12l to bede mial jak bede na kazdych swiatlach pierwszy.
>
> Przyjedź do Krakowa/Warszawy/Wrocławia/Łodzi. To są miasta, o jakich ja
> piszę. Jeżeli Twój kombi z automatem pali po mieście 10/100, to jeździsz
> po MIASTECZKU.
>
To Twoje zdanie.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.10 12:36 Jarek Pudelko
- 21.05.10 16:16 Jurand
- 21.05.10 16:38 Jurand
- 21.05.10 16:48 Jarek Pudelko
- 21.05.10 17:05 Jurand
- 21.05.10 17:33 Karolek
- 21.05.10 17:35 Karolek
- 21.05.10 18:09 Robert Rędziak
- 21.05.10 18:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.05.10 22:59 Karolek
- 21.05.10 23:12 Karolek
- 22.05.10 14:39 Jurand
- 22.05.10 18:38 Karolek
- 22.05.10 20:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.05.10 21:27 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-03 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-03 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-03 Warszawa => DevOps Engineer <=