    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Fri, 21 May 2010 08:26:46 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht58f8$arv$1@news.mm.pl...

    > To sa Twoje doswiadczenia.
    > Nie kazy ma takich kolegow.

    Oczywiście, większość właścicieli E36 to są osoby o wyższym wykształceniu,
    dobrze zarabiające, umiejące się porozumiewać więcej niż 20-ma słowami,
    którzy dbają i chuchają na swoje samochody.

    > Nie nie slabnie.
    > Zlomy byly, sa i beda i to nie tylko w przypadku BMW.

    Oczywiście że nie. Tacy, których nie stać na BMW, jeżdżą jakimiś
    tuningowanymi F126p.

    > Ale ty chcesz wszystkim wmowic, ze jestes handlarzem innym niz wszyscy i
    > kupujesz najlepsze, a co z tym idzie najdrozsze egzemplarze i tanio je
    > sprzedajesz :P

    A ja to bym chciał, żebyśmy od tematów "handlowania" trzymali się w miarę
    daleko, bo to niczego do dyskusji nie wniesie. Oprócz Twojej wiedzy, że nie
    jestem osobą, która rozmawia na temat tych samochodów dlatego, że widziała
    je na prospekcie reklamowym.

    > W przeciwienstwie do ciebie wiem co kupuje.

    Wow, no to może mi opowiesz, co ja kupuję, mam przygotowaną kawę, chętnie
    posłucham.

    > Jednak nie to jest istotne, dyfer jakos smiga bez zarzutu (u mnie
    > przejechal juz jedyne 100kkm, podobnie jak silnik i cala reszta).
    > Ba, usterki ktore tu imputujesz w ogole nie wystepuja w tych samochodach.
    > A to oznaczy tyle, ze nie masz bladego pojecia o tych samochodach, a znasz
    > je jedynie z ogloszen allegro posortowanych cenowo od najnizszej ceny.

    Nie, w BMW w ogóle nie wybijają się elementy gumowe zawieszenia. Wcale.
    Wcale nie rozlatują się dyfry od namiętnego kręcenia bączków. Ależ skąd.
    Silniki TDS to też oaza bezawaryjności. No i 316i... mała pojemność, ale
    idzieeee... ;)

    > A co mnie to, wazne ze nie musze tam zagladac.
    > Za to ide o zaklad, ze maja oryginalne oznaczenia.

    Oryginalne oznaczenia, a montaż fabryczny, to są dwie różne rzeczy.

    > Jezdze i wiem.
    > Taka np. alfa 146 to ma ceny z kosmosu w porownaniu do BMW, a o jakosci
    > nie wspomne :/

    Też sobie wziąłeś auto do porównania ;)

    > Ale porownaj to auto do innych z tej polki cenowej.
    > Bo ze to najlepszy samochod pod sloncem nie jest to wiadomo.

    No to określ mi tą półkę cenową. Chcę kupić E36. TDS-a. Ile muszę mieć na
    niego pieniędzy, żeby kupić auto ŁADNE?

    > Ja mam okreslac?
    > To Ty jestes handlarzem, okresl zatem sobie cene tej E36 sam i pokaz
    > konkurenta.

    Po co ja mam określać, skoro za chwilę zaczniesz mi tutaj beczeć, że wcale
    nie, że można takie auto kupić taniej, itp. Poza tym do Ty się tutaj mienisz
    "znawcą marki", więc powinieneś mieć jakiś ogólny pogląd na stan tych
    samochodów.

    > Z wewnatrz tez nie jest.
    > Takie W202, to dopiero jest ciasne :/

    A Fiat 126p... w nim z przedniego fotela można wytrzeć tylną szybę.

    > Wiejskie umysly to i wiejskie legendy.
    > TDSy maja swoje bolaczki, ale akurat zupelnie inne niz Ty tu wymyslasz.

    Mają bolączki dokładnie takie, jak myślę. Bo ja je znam z praktyki. O pompie
    wtryskowej sam już napisałeś, do tego dochodzą głowice oraz wysokie zużycie
    paliwa.

    Jurand.