    From: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Thu, 20 May 2010 10:54:21 +0000 (UTC)

    Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Szukam ostatnio jakiegos rodzinnego kombi i czego bym nie ogladal to
    > wracam do E36 :)

    1. No duże to auto na pewno nie jest, to juz wiesz. A bagażnik tez taki sobie.
    ja kupiłem kolo dojazdowe, bo zapas 16' 205mm zajmowal pol bagaznika...

    2. Znajdziesz duzo benzyn 2.0 150 kuni. Moze nie bedzie tak smigalo jak tds
    325 ale na pewno bedzie mniej awaryjne. No ale tu gazownia pozadana.

    3. Nie wiem jaka masz rodzine, ile potrzebujesz "placu" Ja czekam na potomka,
    i raczej nie narzekam. Fotelik sie zmiesci, bambetle tez. Ale za mna baaardoz
    rzadko z tylu ktokolwiek siada :) Ja jestem z 15 letniego auta zadowolony,
    porobilem co trzeba mechanicznie i teraz leje i jezdze. I pojezdze jeszcze ze
    3 lata tak mysle.

    4. latwiej moze znajdziesz magika na Slasku. Albo popatrz na bmw-klub.pl dizal
    polecane warsztaty i szukaj w okolicy.

    Pozdr!
    --
    Radarro i Touring