eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymajster od BMW w okolicach OswiecimiaRe: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
  • Data: 2010-05-20 13:28:35
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht34dr$728$1@news.mm.pl...
    > Jarek Pudelko pisze:
    >> W dniu 2010-05-20 11:56, Jurand pisze:
    >>
    >>> Powiem Ci tak - jeśli naprawdę nie musisz mieć TDS-a to sobie daruj ten
    >>> silnik. Nawet najlepszy na świecie majster nie przewidzi, kiedy głowica
    >>> tego silnika powie "a pieprzyć pracę w takich warunkach, pęknę sobie".
    >>
    >> Nie upieram sie przy dizelku - nigdy nie mialem i jakos zylem - problem w
    >> tym, ze podoba mi sie to autko, a w 95% do budy kombi wsadzili TDS'a :(
    >>
    >
    > Jak bedziesz sluchal ludowych legend to z cala pewnoscia nie kupisz
    > dobrego auta.

    Och dzięki, a jakież to ogromne doświadczenie motoryzacyjne stoi u Ciebie za
    takimi stwierdzeniami, że słucham ludowych legend?

    > Napisze tak, TDS - tak, E36 - nie.

    A ja napiszę, że zarówno E34, E36 jak i TDS - zdecydowanie nie.

    > Juz lepiej E34, albo jak masz pieniadze to E39.
    > Szukac nie kombinowanego i nie koniecznie najtanszego egzemplarza.
    > TDS

    To jest jak szukanie igły w stogu siana. Najlepiej jeszcze takiego, który
    realnie ma mniej niż 500 tys km.

    > musi palic bez zajakniecia tak samo na zimnym silniku jak i na dobrze
    > rozgrzanym, po powiedzmy 15-20 minutach po zgaszeniu. Jak bedzie palil zle
    > na cieplym to znaczy, ze jest problem z pompa wtryskowa, jak bedzie palil
    > dobrze na cieplym, ale przed kazdym uruchomieniem bedzie grzal swiecami to
    > znaczy, ze ktos zalozyl magiczne pudelko z allegro i oszukuje czujnik
    > temperatury, a to oznacza problem z pompa wtryskowa.
    > Jak ma problemy z odpalaniem kiedy w baku jest ponizej 20l to znaczy, ze
    > padla pompa paliwa w baku.
    > Silnik ma chodzic rowno, nie kopcic i bardzo ladnie ciagnac (auto 200km/h
    > powinno osiagac bez najmniejszych problemow).
    > Warto brac z automatyczna skrzynia (oczywiscie sprawna).

    Mówisz, jakby równa praca silnika i brak kopcenia były niesamowitą jakąś
    domeną tego silnika. Tak powinien chodzić KAŻDY zdrowy diesel. Jeżeli auto
    kopci a silnikiem szarpie, to niezależnie, czy jest to TDS, TDI, HDI czy
    CHGW, należy sobie darować ten zakup, dopóki mankament nie zostanie
    usunięty.
    Z moich doświadczeń z TDS-ami - wszystkie silniki, które spotkałem, były
    albo juz PO, albo rychło PRZED kosztownymi naprawami jednostki napędowej.
    Może to pech, może to pojebani użytkownicy - nie wiem, ale urok i klątwa nad
    tym silnikiem widocznie wisi. Poza tym spalanie tego silnika, w stosunku do
    oferowanych osiągów, można uznać za raczej nie bardzo akceptowalne. Do tego
    polecasz jeszcze tutaj automatyczną skrzynię, która dodatkowo podnosi
    średnie spalanie w mieście z 10/100 do 12/100. No cóż - to będzie fajne,
    rodzinne, ekonomiczne autko :)

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: