  • Data: 2010-05-20 13:18:26
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-20 13:12, omega_fan pisze:

    > Sorry ale E36 kombi nijak mi nie pasuje do auta rodzinnego.
    > Ciasne jak cholera i maly bagaznik.

    Rodzinny to troche nadinterpretacja z mojej strony.
    Mam sie zmiescic ja, zona i dwoch chlopaczkow :)
    obecnie jezdzimy escortem '98 ale mi sie znudzil choc miejsca nam nie
    brakuje :)

    > Wolalbym chyba benzyne, TDS nie byl udanym silnikiem... wielkie, ciezkie
    > i chyba sporo pali jak na diesla.

    Szukam i szukam 2.0 benzyny kombi w znosnym roczniku z konca produkcji
    tego modelu :)
    Nastepca, nie dosc, ze drozszy to brzydszy :)

    --
    jarek