-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.109.206.208.18
7!not-for-mail
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ma dowalić mróz
Date: Fri, 12 Jan 2024 13:18:35 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
References: <X...@1...0.0.1>
<unf9ao$p70$1@mercurialis.man.poznan.pl>
<X...@1...0.0.1>
<17n4uj9up1192$.1ixmz8uq3bn2d.dlg@40tude.net>
<unisth$1u5lk$1@dont-email.me>
<8u6d2rzeu9el$.kzbm15wwlqhv.dlg@40tude.net>
<unljk6$2drae$1@dont-email.me> <X...@1...0.0.1>
<o...@l...harvard.local> <unqtt1$3d6ll$2@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 109.206.208.187
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gorbi";
posting-host="109.206.208.187"; logging-data="7457";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:y4IgNO+ZlFbEUE7UCvvCl6Jh7Cw=
sha256:qamgxFFSKwsr+RlhtoA85GOp1yEBVCv4v/YPtWisI0E=
sha1:JC9cIseyZabrjYR405a6f5/PV7o=
sha256:ntKTIxbyLeOHWLgW61aSefsytfQ0Oa6TDWex6nFJp7E=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2719030
[ ukryj nagłówki ]W dniu .01.2024 o 09:40 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:
> On 12.01.2024 08:18, Tomasz Gorbaczuk wrote:
>> W tym wypadku, stabilne 13.7V utrzymywane jest nawet wtedy gdy włączę
>> wszystkie elektryczne odbiorniki - a mam ich dużo. Wszystkie fotele
>> podgrzewane, kierownica podgrzewana, lusterka i szyby, nagrzewnica na
>> full i auto trzyma stabilne 13.7V
>
> Sprawny alternator (fabryczny - bo dobrany przez producenta), nie będzie
> miał problemu z utrzymaniem takiego ładowania przy wszystkim (co
> fabryczne w aucie) załączonym.
>
> Podłącz przez przetwornicę jeszcze suszarkę i wtedy napisz, czy taki
> kozak ;-)
Chodziło mi o to, że te sztywne 13,7V to zamierzone napięcie a nie jakieś
spadki po załączeniu odbiorników.
W sorento mam alternator chyba 150 lub 180A.
Przed sorento miałem C4 GP - tam to był kozak, miałem najwyższą wersję tej
cytryny (z pneumatycznym zawieszeniem) i alternator dawał 270A.
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.24 13:25 Tomasz Gorbaczuk
- 12.01.24 13:28 J.F
- 12.01.24 13:35 LordBluzg(R)??
- 12.01.24 18:20 J.F
- 12.01.24 18:23 J.F
- 12.01.24 21:49 PiteR
- 14.01.24 22:23 Dykus
- 14.01.24 22:43 io
- 15.01.24 08:28 Mateusz Bogusz
- 15.01.24 10:07 Tomasz Gorbaczuk
- 15.01.24 13:07 cef
- 16.01.24 11:57 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=