eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodylobby oponiarskie dzialaRe: lobby oponiarskie dziala
  • Data: 2012-07-31 00:27:52
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 30 Jul 2012 13:05:45 +0200, J.F wrote:


    >>Trochę upraszczasz.
    >>To są róznice, ale w gównianym 100-konnym samochodzie. Z każdym
    >>kolejnym
    >>koniem różnica rośnie, a w F1 dochodzi do kilkudziesięciu procent,
    >>ale
    >
    > No powiedzmy ze o takich "gownianych" samochodach mowimy.
    >
    > Jestescie pewni ze roznica jest tak niewielka ?

    Taka jest :-)

    > A jak nie starczy to poslizg jest dosc zaskakujacy.

    Poślizg na mokrym jest trochę inny w odczuciach, ale granica przyczepności
    nie jest wcale dużo bliżej niż na suchym.

    > P.S na Lianie bylo troche gorzej 1:46.7 najlepszy czas, 1:51.5
    > najlepszy "wet", 1:53.0 najlepszy "very wet".

    Ale tam już byli różni kierowcy, o mocno różnym poziomie.
    Przykład kierowców F1 jest tu o tyle lepszy, że poziom kierowców był już
    sufitowy.

    Tam w artykule na wiki jest jeszcze opisane że sprawdzili jak wpływają
    warunki atmosferyczne na czas i tak:

    Gorąco - pogarsza o 2s
    Lekko wilgotno - pogarsza o 2s
    Wilgotno - pogarsza o 2s
    Mokro/roztopiony śnieg - pogarsza o 4s
    Bardzo mokro (z kałużami) w dużym deszczu - pogarsza o 6s

    Czyli bardzo mokro obniża średnią prędkość o jakieś 6%.
    Na zakrętach pewnie nie będzie to więcej niż 10%.

    Ot i straszny deszcz :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: