  • Data: 2012-08-02 06:16:28
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 10:56:27 +0200, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Ale wiesz, że ten nakaz to nie jest bezwarunkowy :)
    > Ba jest bardzo bardzo warunkowy.

    Nie wiem. Na jakiej podstawie ?

    § 42. 1. Znak C-18 ,,nakaz uzywania lancuchów
    przeciwposlizgowych" oznacza, ze na drodze, na której
    znak zostal umieszczony, kierujacy pojazdem silnikowym
    jest obowiazany stosowac lancuchy przeciwposlizgowe
    na co najmniej dwóch kolach napedowych;
    umieszczona pod znakiem tabliczka, o której mowa
    w § 23 ust. 2, oznacza, ze znak dotyczy pojazdów okreslonych
    na tabliczce.

    A w ustawie .... a w ustawie napisali ze znaki sa wazniejsze niz ustawa.

    J.