-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: lobby oponiarskie dziala
Date: Mon, 30 Jul 2012 13:05:45 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 52
Message-ID: <jv5pqc$mgt$1@inews.gazeta.pl>
References: <50128c80$1@news.home.net.pl> <juv4vb$lqt$1@inews.gazeta.pl>
<1xot96qtdb7rf$.6fmqntgiis0g$.dlg@40tude.net>
<50137cda$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<1rqd3rquejn87$.1e86appr1u28g.dlg@40tude.net>
<5013e4cd$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<1oes8tit09miu.1d1z7l56isguy$.dlg@40tude.net>
<b6yq90jwkgeb.hp2r4e3yqbje$.dlg@40tude.net>
<1wfdaulw0vmhg$.1qkcp714zeval$.dlg@40tude.net>
<s...@t...dom.local>
NNTP-Posting-Host: achc29.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1343646349 23069 83.10.0.29 (30 Jul 2012 11:05:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jul 2012 11:05:49 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <s...@t...dom.local>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2461540
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "TomekKańka" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:s...@t...dom.local...
Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a)
> On Sun, 29 Jul 2012 10:18:11 +0200, J.F. wrote:
>>> Zalezy co nazywasz "wlec". Opony moze i deszczowe, ale
>>> przyczepnosc
>>> znacznie gorsza. Ja tam zwalniam profilaktycznie.
>
>> Realne różnice możliwości jazdy mokro/sucho, zwyczajnym samochodem
>> w
>> sytuacji kiedy kierowca wie co robi, można znaleźć np. tutaj:
>> http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_test_track#F1_
drivers
>> Rekord na suchym 1:44.0, na "wet&oily" 1:44.7, opady śniegu to
>> 1:44.9, a
>> "very wet" 1:46.1.
>Trochę upraszczasz.
>To są róznice, ale w gównianym 100-konnym samochodzie. Z każdym
>kolejnym
>koniem różnica rośnie, a w F1 dochodzi do kilkudziesięciu procent,
>ale
No powiedzmy ze o takich "gownianych" samochodach mowimy.
Jestescie pewni ze roznica jest tak niewielka ? Ja tam wiem ze
awaryjne hamowanie potrafi zaskoczyc i byc nagle ze dwa razy dluzsze,
a przynajmniej tak sie wydaje.
Tak samo prawdopodobnie spada przyczepnosc w zakretach, tylko tu
predkosc do kwadratu, wiec wystarczy 0.7 raza wolniej jechac i
przyczepnosci starczy.
A jak nie starczy to poslizg jest dosc zaskakujacy.
Co innego po autostradach, gdzie te 140 na prostej moze jeszcze
jeszcze nie powodowac aquaplanningu, a zakrety lagodne.
Zreszta - skoro na sucho mozna je przejechac 200 i szybciej, to i te
140 mozna zgodnie z powyzszym. Tylko ja wole nie wypasc z zakretu przy
140 na zwyklej drodze, a nie na szerokim pustym torze.
P.S na Lianie bylo troche gorzej 1:46.7 najlepszy czas, 1:51.5
najlepszy "wet", 1:53.0 najlepszy "very wet".
PPS ... aaa - no i w sumie ja na czas nie jade, wiec nie widze sensu w
deszczu co chwile rozpedzac sie na maksa, zeby potem przed kazdym
zakretem ostro hamowac. Szczegolnie ze inne samochody przeszkadzaja
:-) Wiec moze tu sie kryje roznica.
I jeszcze dodatkowo - nie mam calej szerokosci toru do dyspozycji,
musze tak jechac zeby sie nie poslizgnac o wiecej niz metr w bok, bo
wiecej grozi kolizja.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.12 13:27 nazgul
- 30.07.12 13:37 Chris
- 30.07.12 15:17 J.F
- 31.07.12 00:27 Tomasz Pyra
- 31.07.12 20:44 John Kołalsky
- 31.07.12 20:47 Artur Maśląg
- 31.07.12 20:54 Artur Maśląg
- 01.08.12 10:49 Sebastian Kaliszewski
- 01.08.12 10:56 Sebastian Kaliszewski
- 01.08.12 11:06 Sebastian Kaliszewski
- 01.08.12 11:35 Iguan_007
- 02.08.12 06:16 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=