  • Data: 2013-11-23 17:43:39
    Temat: Re: liczniki wody i ciepla
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnl91ftn.lf9.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Jedna transmisja trwa 1/6000 całego okresu. Nie było powiedziane dokładnie

    Razem z "rozbiegówką" i "ogonem"?

    > Przy wprowadzeniu losowych opóźneń, nawet przy wypełnieniu okienka
    > czasowego
    > rzędu 50% (3000 stacji) wszystko przejdzie w czasie najwyżej kilku minut.

    Byle zrobić to rozsadnie, porządnie.

    > A co teraz dzieje się na falach krótkich, powiedzny między 19 z 49 metrów?

    Musiałbym włączyć swoje radio (ICF2001)... ale jak ostatnio słuchałem, to
    już było sporo siana przemysłowego, jak wyszedłem z domu z radiem, było
    czysto, ale dla słuchania radia nie będę przecież chodził kilkaset metrów od
    zabudowań. W sierpniu odwożono mnie z wesela kumpla, na trasie do Warszawy
    jedynki (radio w samochodzie, na komunikaty przelączało się na UKF) na 225
    kHz słuchało się bardzo przyzwoicie. Nawet w mieście, więc może nie jest tak
    źle? Ale już w domu, to wszelkie okoliczne przetwornice się oznajmiają.

    > Wiedyś wiadomo, słuchało się tam Wolnej Europy. A obok nadawały inne
    > stacje
    > w różnych dziwnych językach. Komuś to jescze potrzebne, ktoś tam słucha?
    > Nie mam radia z takim zakresem, trudno mi samemu sprawdzić.

    Jak mnie najdzie ożywić to radio, to się z nim przejdę i zobaczę, jak z
    zakłóceniami.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.