eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyletnie oponyRe: letnie opony
  • Data: 2015-04-04 16:36:52
    Temat: Re: letnie opony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    >>>>> Faktycznie MadMan jesteś - 120 nie przekraczać na autostradzie...
    >>>> Nie ma sensu, zysk czasowy rzędu 5 minut.
    >>>
    >>> Że co? Chyba, że Ty po 30km tej autostrady zaliczasz.
    >>> Problem w tym, że jadąc z taką prędkością zagrożenie stwarzasz. Za
    >>> szybko na prawy pas, za wolno na lewy pas.
    >>
    >> Rozumiem, ze taka predkosc moze byc niekomfortowa dla zapierdalaczy
    >> lewopasowych (bez znaczenia negatywnego)
    >
    > Przypominam, że w Polsce wolno 140.
    >
    To co?

    >> ale zeby akurat taka predkosc
    >> stwarzała zagrozenie to juz mały ROTFL.
    >
    > Stwarza - bo WYMUSZA kilka razy więcej manewrów niż potrzeba.
    > I Twoich i wpółuczestników ruchu.
    >
    > Znam to z autopsji, bo od 1,5 roku właśnie 120 przeważnie mam
    > ustawione na tempomacie na drogach szybkiego ruchu.
    > Normalna jazda kompaktem z V w granicach 140+ nie wymagała ani połowy
    > tej koncentracji na jeździe.

    Hmm, czyli dochodzimy do pytania czyl epiej jechac 140 nieskoncentrowanym
    czy 120 skoncentrowanym?

    Dotychczas argumentacja czesto była odwortna - ze lepiej 120
    skoncentrowanym niz ograniczone prawem 90 w sposób nieskoncentrowany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: