  • Data: 2015-04-04 16:36:52
    Temat: Re: letnie opony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale nie znasz różnicy między nowymi całorocznymi, a nowymi
    > bieżnikowanymi (jakimikolwiek).

    Wiesz, miewałem nowe zimówki i czasami mnie zaskakiwały.
    Ale rzeczywiscie nie porównywałem nigdy na tym samym samochodzie.

    > O starych poponach nie gadajmy, bo w mojej ocenie, one nawet się nie
    > zakręcają koło parametrów nowych, też jakichkolwiek.

    Jasne. Zwałszcza ze tamte zimówki to juz były takie awaryjne letnie raczej
    - bieznik jakies 4mm i juz ładnych pare lat na karku.

    > Dużo rzeczy można założyć, ale jak podzielisz koszt tych felg, przez
    > czas w którym posiadasz dane auto, to wyjdzie, że jest to więcej niż
    > 80 zł rocznie z wymianami.

    Znów zalezy bo:
    - ja posiadam samochody raczej długo :)
    - takie dodatkowe felgi mozna przekuc na wyzsza cene sprzedazy
    - mozna tez je potem po prostu sprzedac.