  • Data: 2011-05-04 13:35:35
    Temat: Re: łapanki "trzeźwy poniedziałek" (w środę) [cross]
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał
    >
    > Ale niepisz nam, tylko do komendanta policji, glownego, ministra,
    > gazety, posla PIS i rzecznika prokuratury.
    >
    > Ja sie z Toba calkowicie zgadzam - zamiast robic wielki korek
    > powinni codziennie sie ustawiac jednym radiowozem i szybka kontrole
    > robic. Mozna nawet na czerownym swietle.

    > A moze by tak zaczac od "trzezwa Wiejska", albo "trzezwy
    > komisariat" :-)

    Trzeźwy komisariat? Raczysz Waszmość żartować sobie. Mafia nie
    pozwoli się ruszyć:
    http://www.youtube.com/watch?v=KpxtXtfGF84&feature=p
    layer_embedded
    W skrócie - nawalony jak Messerschmitt policjant, nie wiadomo czy
    umundurowany, robił rozróbę i odjeżdżał ze stacji benzynowej.
    Dokonano obywatelskiego zatrzymania bandyty. Pobrano od niego krew
    po ponad 3 godzinach od zatrzymania przez Policję. Prokurator
    twierdzi po 3 tygodniach, że nadal ma prawko, a rzecznik, że nadal
    ma broń i nie jest zawieszony.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]