  • 1. Data: 2011-05-04 11:59:20
    Temat: łapanki "trzeźwy poniedziałek" (w środę) [cross]
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam,

    Szlag mnie dzisiaj jasny trafił.
    Jadę ja sobie rano do roboty, a tu korek na wjeździe do Gdańska Traktem
    św. Wojciecha duuużo większy, niż w najgorszych dniach w roku (zaczynał
    się jeszcze grubo przed ul. Gościnną - nota bene nazwa tej ulicy w
    kontekście jej otoczenia i komisariatu zawsze przypomina mi znaczenie
    słowa "ironia"). W dodatku posuwa się bardzo powoli. Najwidoczniej -
    myślę - jakiś wypadek. No w najgorszym przypadku drogowcy przypomnieli
    sobie o dziurach (niech ich #&*@#). Niestety - nie.
    Otóż to nasza dzielna policja postanowiła zrobić łapankę na nietrzeźwych
    kierowców stojąc w liczbie pięciorga funkcjonariuszy pomiędzy pasami i
    zatrzymując _wszystko_ , co się porusza w stronę centrum Gdańska.
    Ja już nawet nie dyskutuję z "regułami gry": dozwolony poziom zawartości
    alkoholu we krwi, przewidziane kary, skuteczność tego itp. Ale komu się
    k... wydaje (bo to nie jest myślenie, tylko "wydawanie się"), że
    spowolnienie ruchu o połowę w czasie porannego szczytu, to fajny pomysł?
    I jeszcze mi się jedna taka refleksja nasuwa przy okazji - te łapanki są
    prowadzone w ramach akcji "trzeźwy poniedziałek". Czasem - jak dziś,
    albo po Wielkanocy - wypada w inny dzień, ale zawsze chodzi o to samo:
    złapać jak najwięcej kierowców "wczorajszych" - z minimalnie
    przekroczoną dopuszczalną zawartością alkoholu we krwi. Słupki urosną,
    komendant podkręci wąsa... no ale OK., załóżmy, że tylko wykonują
    rozkazy... yyy, to znaczy egzekwują przepisy. A ja mam propozycję -
    zrobić akcję "trzeźwa niedziela" w okolicach kościołów - ciekaw jestem
    kto by najbardziej protestował ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2011-05-04 12:25:32
    Temat: Re: łapanki "trzeźwy poniedziałek" (w środę) [cross]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał
> [...]
    > itp. Ale komu się k... wydaje (bo to nie jest myślenie, tylko
    > "wydawanie się"), że spowolnienie ruchu o połowę w czasie

    Ale niepisz nam, tylko do komendanta policji, glownego, ministra,
    gazety, posla PIS i rzecznika prokuratury.

    Ja sie z Toba calkowicie zgadzam - zamiast robic wielki korek
    powinni codziennie sie ustawiac jednym radiowozem i szybka kontrole
    robic. Mozna nawet na czerownym swietle.

    > A ja mam propozycję - zrobić akcję "trzeźwa niedziela" w
    > okolicach kościołów - ciekaw jestem kto by najbardziej
    > protestował ;)

    A moze by tak zaczac od "trzezwa Wiejska", albo "trzezwy
    komisariat" :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-05-04 13:14:12
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-05-04 11:59, LEPEK wrote:
    > albo po Wielkanocy - wypada w inny dzień, ale zawsze chodzi o to samo:
    > złapać jak najwięcej kierowców "wczorajszych" - z minimalnie
    > przekroczoną dopuszczalną zawartością alkoholu we krwi. Słupki urosną,

    moim zdaniem koleś, który o 9-10 ma jeszcze minimalnie przekroczoną
    zwartość jest bardziej niebezpieczny, niż ten o 21 po dwóch piwkach.

    gacek

  • 4. Data: 2011-05-04 13:35:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    > robic. Mozna nawet na czerownym swietle.

    > A moze by tak zaczac od "trzezwa Wiejska", albo "trzezwy

    Trzeźwy komisariat? Raczysz Waszmość żartować sobie. Mafia nie
    pozwoli się ruszyć:
    http://www.youtube.com/watch?v=KpxtXtfGF84&feature=p
    layer_embedded
    W skrócie - nawalony jak Messerschmitt policjant, nie wiadomo czy
    umundurowany, robił rozróbę i odjeżdżał ze stacji benzynowej.
    Dokonano obywatelskiego zatrzymania bandyty. Pobrano od niego krew
    po ponad 3 godzinach od zatrzymania przez Policję. Prokurator
    twierdzi po 3 tygodniach, że nadal ma prawko, a rzecznik, że nadal
    ma broń i nie jest zawieszony.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-05-04 13:41:04
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-05-04 13:14, gacek wrote:

    > moim zdaniem koleś, który o 9-10 ma jeszcze minimalnie przekroczoną
    > zwartość jest bardziej niebezpieczny, niż ten o 21 po dwóch piwkach.
    >

    > gacek

    Slusznie, że zacząłeś od "moim zdaniem"

  • 6. Data: 2011-05-04 13:49:17
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-04 12:25, J.F. pisze:

    > A moze by tak zaczac od "trzezwa Wiejska", albo "trzezwy komisariat" :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=sbQHuDexzLo

    "za bezpieczny weekend" ;)
    --
    venioo
    GG:198909

  • 7. Data: 2011-05-04 14:13:10
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 5/4/2011 12:25 PM, J.F. wrote:
    > A moze by tak zaczac od "trzezwa Wiejska", albo "trzezwy komisariat" :-)
    >
    > J.

    Ach, nie myslisz kolego, nie myslisz. A kto bedzie te radiowozy
    prowadzil, jak chlopaki prawa jazdy potraca?;) W sumie pozostaje jeszcze
    rozwiazanie z "Chlopaki nie placza":P

  • 8. Data: 2011-05-04 15:20:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-04 11:59:20 +0200, LEPEK <n...@n...net> said:

    > Ale komu się k... wydaje (bo to nie jest myślenie, tylko "wydawanie
    > się"), że spowolnienie ruchu o połowę w czasie porannego szczytu, to
    > fajny pomysł?

    O połowę?
    To nie jst tak źle...

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-05-04 16:02:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-04 13:49, venioo pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=sbQHuDexzLo
    >
    > "za bezpieczny weekend" ;)

    No to jak już lecimy:
    http://www.youtube.com/watch?v=5XDTxwKzPWU&feature=f
    eedrec_grec_index

    Jarek ma rację, trzeba zacząć od samej góry.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2011-05-04 17:29:31