    From: "Rafał" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: lamerskie pytanie o wyświetlacz i jego ochronę
    Date: Sun, 20 May 2012 21:20:00 +0200

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4FB91CE0.6020907@dominik.net.pl...

    > Naklejasz na tablet folię? Na komórkę z dotykowym ekranem też? Rozumiem,
    > że obydwa nosisz bez pokrowca i z kluczami? Bo innego uzasadnienia dla
    > folii to chyba nie ma. Podejrzewam też, że pilot do tiwi w domu też
    > trzymasz w w folijce? :D

    Ja też nie rozumiem po jaką cholerę zaklejać te wyświetlacze foliami czy
    też nakładać na nie plastikowe osłony (takie coś tez widziałem). Śmieję się
    w duchu z tych pozakrywanych ekranów :) Ale każdy robi jak mu rozum
    podpowiada.
    Przyznaję jednak, że po części tłumaczę sobie taką "dbałość" niektórych
    o te ekraniki z tego powodu, że mentalność ludzka jest po prostu
    popieprzona: otóż sam tego doświadczyłem, że jak załóżmy sprzedaję sprzęt w
    super stanie i tylko np. na ekraniku bądź obudowie widać delikatne ryski
    związane np. z 2 - 3 letnim użytkowaniem to już jest kręcenie nosem (to się
    tyczy także np. rysek na obudowie sprzętu AUDIO itp. - nie tylko
    fotografia). No ale ja się akurat w takich sytuacjach nie przejmuję i czekam
    po prostu na rozsądnego kontrahenta, który wie co kupuje i wie na co zwracać
    uwagę przed zakupem. Jak ode mnie nie kupi 1 - 2 potencjalny klient, to
    kupuje 4 lub 5 i jest zadowolony. A poprzedni niech żałują, że sprzęt w
    dobrym stanie (i taki który posłuży jeszcze długi czas) przeszedł koło
    nosa...

    pozdrawiam

    Rafał