  • Data: 2012-05-23 09:01:08
    Temat: Re: lamerskie pytanie o wyświetlacz i jego ochronę
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:jpbi46$5ni$1@inews.gazeta.pl...

    > tu nie chodzi o estetyke - ale tez o o funkcjonalnosc.
    > Jesli w danym urzadzeniu ekran odgrywa glowna role - to wolisz by byl on w
    > dobrej kondycji.

    dokladnie o to chodzilo mi gdy pytałerm o folię.
    Wiecie - 1000 zł to nie jest kwota, jakaś specjalna. ale mimo wszystko wolał
    bym by przy pierwszym pechowym polozeniu aparatu na plecach przez
    dziewczyne/siostre/znajomego - wyswietlacz nie pokryl sie ryskami, ktore
    jednak w aparacie foto przeszkadzać mogą.

    ja też nie uważam, by folia była idealnym rozwiązaniem zawsze i wszędzie.
    ale np swoją e72 załatwiłem przez to, że wsadziłem ją na szybko do kieszeni
    podczas grzebania przy aucie, w ktorej miałem klucz. rysa na ekranie była
    znaczna. koszt obudowy oryginalnej przedniej to 60 zł. koszt folii, ktora
    bym odkleil, zalozyl nowa lub nie zakladal - 12 zł.

    skoro ona nie przeszkadza, a może pozwolić zaoszczędzić / pomóc w cieszeniu
    się sprawnym sprzętem przez dluzszy czas - to dlaczego mam się od niej
    wzbraniać?

    o ile na telefonie folia [w przyopadku nie dotykowca] raczej wiele nie
    popsuje, to obawialem sie jak to sie zachowa na aparacie. poprostu - do tej
    pory nigdy nie potrzebowalem takich rozwiązań. stary nikon, canon, miał
    wklęsłe wyświetlacze.

    --
    Pozdrawiam, Bartek