  • Data: 2012-05-20 21:53:44
    Temat: Re: lamerskie pytanie o wyświetlacz i jego ochronę
    Od: AL <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-20 21:20, Rafał pisze:
    > Użytkownik "dominik"<u...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ja też nie rozumiem po jaką cholerę zaklejać te wyświetlacze foliami czy
    > też nakładać na nie plastikowe osłony (takie coś tez widziałem). Śmieję się
    > w duchu z tych pozakrywanych ekranów :) Ale każdy robi jak mu rozum
    > podpowiada.

    tu nie chodzi o estetyke - ale tez o o funkcjonalnosc.
    Jesli w danym urzadzeniu ekran odgrywa glowna role - to wolisz by byl on
    w dobrej kondycji. Jesli telefon nosisz w kieszeni spodni lub
    marynarki, tablet w bojowkach latem a na codzien w torbie miedzy
    ksiazkami i innymi szpargalami - to jest duze ryzyko jego zarysowania.
    Jak nakleisz dobra folie - to jej nawet nie zauwazysz (sluze przykladem
    - zrobie ci zdjecie pod dowolnym katem i nie zauwazysz tej folii), a mit
    z antytluszczacymi sie ekranami czy super odpornymi na zarysowania
    ekranami gorilla-glass mozna wsadzic miedzy bajki (doswiadczylem tego
    juz wielokrotnie). I raczej nigdy nie przyszlo mi do glowy by myslec o
    przyszlej sprzedazy - po prostu kazdy ma inne podejscie estetyczne (to
    samo dotyczy np. kierowcow - inni picuja i odkuzaja swoje fury, inni nie
    myja wcale i w srodku maja jak w chlewie - a jednak oba auta dowioza do
    celu ;)