  • Data: 2011-09-08 13:22:54
    Temat: Re: laguna,megane 2007/2008
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j4a89p$944$1@node2.news.atman.pl...

    > Jedno drugiego nie wyklucza, znam ludzi, którzy kupują na FV bez kratki.
    > Odliczasz 50% VAT, ale max 6000 zł.

    Oczywiście.
    Tylko że potem nie sprzedajesz z naliczonym vat.

    > Jak masz kasę, to czy warto przyoszczędzić 2500 zł (bo tyle oszczędza na
    > aucie za 60 000 zł sprzedawanym za 30 000 zł)

    No nie do końca, bardziej wtedy chodziło o możliwość odliczania vat od
    paliwa.
    Czyli nawet w roku potrafi wyjść więcej niż pisałeś.

    > i mieć obcięty bagażnik?

    A dlaczego obcięty?

    > Nawet nart lub deski nie da się przewieść.

    Oczywiście że się da, w Megane miałem możliwość rozsunięcia dolnej części
    kratki.
    No i zawsze można ją zdjąć całkowicie, a w razie potrzeby przejestrować na
    osobówkę.