  • Data: 2011-09-08 14:16:15
    Temat: Re: laguna,megane 2007/2008
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 13:22, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" <w...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:j4a89p$944$1@node2.news.atman.pl...
    >>
    > Oczywiście.
    > Tylko że potem nie sprzedajesz z naliczonym vat.

    Ale proporcjonalnie, czyli też 50% lub taki procent (jeśli odliczyłeś
    maxa 6 kzł) jaki byłodliczony. Troche skomplowane, ale tak to działa.

    > No nie do końca, bardziej wtedy chodziło o możliwość odliczania vat od
    > paliwa.
    > Czyli nawet w roku potrafi wyjść więcej niż pisałeś.
    Fakt, paliwo pominąłem.

    > Oczywiście że się da, w Megane miałem możliwość rozsunięcia dolnej
    > części kratki.
    > No i zawsze można ją zdjąć całkowicie, a w razie potrzeby przejestrować
    > na osobówkę.
    Hmm, może ja tam nie mam jakiegoś wielkiego przeglądu, ale widziałem tak
    na stałe dospawane. Oczywiście mówię o tych "ostatnich kratkach" po 2004
    roku, bo prędzej było inaczej.
    Co do demontażu to się zgadza, przy czym formalnie jest zmiana
    konstrukcyjna, nie wiem kto miałby to egzekwować ale tak jest.