  • 1. Data: 2011-09-07 20:20:43
    Temat: laguna,megane 2007/2008
    Od: tomek <t...@g...pl>

    sluchajcie, dostałem w miarę atrakcyjne oferty z salonu na powyzsze modele
    , benzyna 1,6 115km i dizle :-)

    czy ktoś podzieli się opinią jak podejść do francuskich autek z tych
    roczników , nigdy nie miałem i bałem się z reguły francuzów, może jednak to
    tylko stara fama.... podzielcie się opinią. Wszystkie w granicach 29000
    brutto z fakturą vat.
    --
    pozdro
    tuMEk

  • 2. Data: 2011-09-07 20:30:15
    Temat: Re: laguna,megane 2007/2008
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tomek

    > czy ktoś podzieli się opinią jak podejść do francuskich autek z tych
    > roczników , nigdy nie miałem i bałem się z reguły francuzów, może jednak
    > to tylko stara fama....

    Jeżeli zamierzasz je poprowadzić, to najlepiej podejść od strony drzwi
    kierowcy, jeżeli będziesz jechał jako pasażer, to w sumie obojętne. Jeśli
    z kolei chcesz tylko pooglądać, to w ogóle nie musisz podchodzić, możesz
    bez problemu zlustrować je z pewnej odległości.

  • 3. Data: 2011-09-07 20:40:56
    Od: tomek <t...@g...pl>

> [...]
    > z kolei chcesz tylko pooglądać, to w ogóle nie musisz podchodzić, możesz
    > bez problemu zlustrować je z pewnej odległości.

    już ? już ci lepiej ?
    --
    pozdro
    tuMEk

  • 4. Data: 2011-09-07 20:50:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin tomek

    > już ? już ci lepiej ?

    O co Ci chodzi? Dlaczego jesteś nieuprzejmy?

  • 5. Data: 2011-09-07 21:03:01
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Bardzo sympatyczne samochody. Jak każdy mają swoje słabsze punkty, ale
    zadbane bez problemu przejeżdżają 300 tyś km. (więcej pewnie też)

    Common rail Delphi w 1.5dCi ma gorsze opinie, ale w latach 07/08 było juz
    dużo lepiej.

  • 6. Data: 2011-09-07 21:46:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    >Wszystkie w granicach 29000
    > brutto z fakturą vat.

    Znaczy co, kratkowozy, czy eksploatowane na jazdach próbnych?

  • 7. Data: 2011-09-08 00:01:19
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Cavallino" wrote:
    > Znaczy co, kratkowozy, czy eksploatowane na jazdach próbnych?

    Niedawno szukając auta rozważałem zakup kratkowozu przez salon Renault,
    były Laguny 2.0T. Fajne auta, wszystkie egz miały Cabasse, ale albo były mocno
    wymęczone, albo poobijane, albo śmierdziały fajami. :( Pomysł odpadł...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 8. Data: 2011-09-08 12:53:48
    Od: tomek <t...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 21:46:13 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Znaczy co, kratkowozy, czy eksploatowane na jazdach próbnych?

    bez kratki ALE samochod nalezal do jednosobowej dzialalnosci gospodarczej -
    zadbany,naprawiany na biezaco, w zeszlym tygodniu zmiana paska rozrzadu z
    calym kompletem itp [ cala historia serwisu jest ]
    --
    pozdro
    tuMEk

  • 9. Data: 2011-09-08 12:57:25
    Od: tomek <t...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2011 00:01:19 +0200, .Peeter napisał(a):

> [...]
    > wymęczone, albo poobijane, albo śmierdziały fajami. :( Pomysł odpadł...

    mnie z koleji strasza brakiem zamienników w częsciach, ktoś opowiadał o
    uszkodzeniu satelity w skrzyni - serwis podobno 7500zł , gdzies w
    warsztacie za 3500 przeszlo co i tak wedlug mnie duzo za wyjecie skrzyni...
    --
    pozdro
    tuMEk

  • 10. Data: 2011-09-08 12:59:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bez kratki ALE samochod nalezal do jednosobowej dzialalnosci
    > gospodarczej -

    To się dowiedz jakim cudem nie ma kratki, ale ma fakturę VAT?
    W 2007 nie było możliwości pełnego odliczenia.
    No chyba że jednak chodzi o FVATmarża.