    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ładowarka indukcyjna
    Date: Sat, 13 Jul 2013 13:46:15 +0100

    Użytkownik Krzysztof Gajdemski napisał:
> [...]
    [..]

    > Czekam w takim razie na statystki, które zadadzą kłam powyższej teorii.
    > Tzw. ,,osobiste przekonanie'' mi jednak nie wystarczy.

    To nie jest przekonanie, "temi rencyma" lutowałem już nawet nie wiem ile
    telefonów w ciągu ostatnich 8 lat, podałem że "na palcach jednej ręki"
    mógłbym policzyć ilość wymienionych mini, jest to ogólnik bo nie
    prowadzę statystyk, aczkolwiek liczba byłaby bliska rzeczywistości. Nie
    liczę wymienionych ze względów kosmetycznych przy odnawianych telefonach
    "bo nie wygląda jak nowe". jak bym się uparł to z systemu wydarłbym
    raport z ostatniego roku (po roku archiwizują), przy czym to jest już
    czas kiedy mikro rządzi więc dane niemiarodajne, ostatni telefon z mini
    miałem chyba z dobry miesiąc temu.

    [..]

    > Obawiam się, że aioe może tu w niczym nie pomóc. Przyjdą nad ranem i
    > zakneblują usta ostatniemu piewcy prawdy.

    Musieli by znać polski, i uznać że uwierzy mi wystarczająco wiele osób.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html